Wanneer ik op t punt kom dat ik over mijn bundel ga kan ik niet inloggen mijntelfort

• 3 november 2012
  • 3 reacties
  • 1896 keer bekeken

Badge
Beste klantenservice,

Het klinkt misschien raar,, MAAR telkens wanneer ik op t punt kom dat ik bijna door mijn bundel heen ben kan ik niet inloggen op mijn teflort.
Mijn inlog gegevens zijn gewoon correct(ondertussen al 20 keer opnieuw aangepast).

De gehele maand kan ik inloggen, maar wanneer ik bijna door mijn bundel heen ben, lukt het me niet om in te loggen?
Je zou haast denken dat jullie het er om doen, zodat ik JUIST wanneer ik de service van belstatus NODIG heb niet te BEREIKEN is.
Is dit één of anderen  strategie van jullie? om zo de mensen over hun bundel te laten gaan? en op t kritieke punt geen inzicht verschaffen?
wand wanneer ik voldoende bundel heb kan ik ALTIJD inloggen!

Ik heb ook even ge-googeld en zie dat meer mensen last hebben met inlog problemen.

Is het niet raar dat zon bedrijf als jullie gewoon keihard falen in een simpele service zoals belstatus?

Graag verneem ik een reactie van jullie,

Groet,

B. Ootes.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@bart111,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat u op sommige momenten niet kunt inloggen Mijn excuses voor het ongemak. Wat krijgt u voor melding wanneer het u niet lukt om in te loggen? Als u de melding krijgt dat het wachtwoord niet klopt, dan kunt u direct een nieuw wachtwoord aanvragen (door te klikken op: wachtwoord vergeten). Deze ontvangt u dan vrijwel direct in een SMS. Lukt het dan wel om in te loggen?

Denise
Badge
Bedankt voor je reactie,

Soms doet me wachtwoord het gewoon niet en soms word me gebuikersnaam niet herkend..
Soms lukt het me niet om in te loggen en dan een paar dagen later lukt het in één keer wel.

Het komt er gewoon op neer dat ik niet altijd kan kijken wanneer ik dat wil.
Ik ben een tevreden klant bij Telfort, weinig problemen en altijd goed bereik maar deze service schiet echter te kort.
Je belstatus opvragen is iets wat het eigenlijk gewoon altijd zou moeten doen!

Ik hoop dat dit verholpen kan worden,

Met vriendelijke groet,

B.
Reputatie 3
Badge +1
@bart111,

Als gebruikersnaam kunt u uw 06-nummer gebruiken. Als uw wachtwoord niet werkt dan kunt u deze aanvragen via een SMS. Deze zou dan moeten werken. Wellicht is het een idee dat u het opnieuw (online) aangeeft op het moment dat het niet werkt.

Denise

Reageer