beantwoord

Wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in?

• 28 september 2019
  • 4 reacties
  • 132 keer bekeken

Hallo, hoe en wanneer krijg ik meer informatie over mn nieuwe abbonnement?
dit abbo heb ik dit jaar afgesloten

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 september 2019, 10:59

Hoi @Marcel van Dam, ik heb even meegekeken. Ik zie dat je 29 april jouw abonnement verlengt hebt. Deze verlenging gaat in wanneer jouw huidige abonnement is afgelopen. Dat is 4 oktober. Dan zal dus de verlening in gaan met een looptijd van 2 jaar. Je hebt dan 3000 MB en onbeperkt bellen.
Bekijk reactie

4 reacties

Ook hallo...

Als je niet verlengd loopt je huidige abo gewoon door tegen dezelfde condities.
En met de mogelijkheid maandelijks op te zeggen.

Heb je verlengd of een 2e abo afgesloten?
Gaat over mobiel neem ik aan?
Wanneer afgesloten, en wanneer ingangsdatum?
Beste Nelly,
Ik moest voor 1 mei (of zoiets) verlengen, zodat ik nog 2 jaar voordelig uit was, maar nu is alleen de vraag, "waar blijft de opvolgende informatie.."

Morgen ff doorgeven aan mams, en met haar regelen dat ik de telfort winkel om informatie ga vragen.
Bbedank voor t lezen van mn probleem
Je "moet" niet verlengen als je huidige bundel voldoet blijf je even voordelig uit. De Telfort winkel gaat niet meer lukken die zijn per 1 mei 2019 gesloten dan zal je naar een KPN winkel moeten. Of online regelen via bijvoorbeeld Belsimpel als je ook een nieuwe telefoon wil, gaat het om sim only dan kan je verlengen via Mijn Telfort mobiel.

De opvolgende informatie zal niet komen, je zal zelf actie moeten ondernemen.

Welke 1 mei bedoel je die van 2020? Dan kan je nu nog niet verlengen, zoals Nelly al vraagt wanneer stopt je huidig abonnement?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Marcel van Dam, ik heb even meegekeken. Ik zie dat je 29 april jouw abonnement verlengt hebt. Deze verlenging gaat in wanneer jouw huidige abonnement is afgelopen. Dat is 4 oktober. Dan zal dus de verlening in gaan met een looptijd van 2 jaar. Je hebt dan 3000 MB en onbeperkt bellen.

Reageer