beantwoord

Wanneer gaat de € 0,20 per minuut in ?

• 18 april 2012
  • 3 reacties
  • 1562 keer bekeken

Naar aanleiding van jullie nieuwe abbonnements vormen hier bij vraag.
Stel ik neem voor 12 maanden, een 300 minuten bundel voor € 8 per maand. Het ismij duidelijk dat ik na 10 minuten bellen geen kosten meer zal hebben in dat
gesprek. Maar indien ik nu veel korte gesprekken zou hebben ( korter dan 10 minuten ) Wat kosten die gesprekken dan ?
Ik neem aan dat die € 0,20 waarover wordt gesproken pas ingaan nadat ik mijn 300 minuten in die maand heb verbruikt.....
Telfort is hier niet duidelijk over, het wordt in ieder geval niet gecommuniceerd.
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2012, 15:20

Welkom op het forum pieter392! De €0,20 is het buiten/geen bundel tarief. Uw aanname is correct, u betaalt pas €0,20 per minuut als uw bundel op is.

Laïla
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Welkom op het forum pieter392! De €0,20 is het buiten/geen bundel tarief. Uw aanname is correct, u betaalt pas €0,20 per minuut als uw bundel op is.

Laïla
Badge +4
Als ik nog 200 minuten heb en voer een gesprek van een uur, hoeveel minuten heb ik daarna dan nog? 190 of 140? (even ervan uitgaand dat ik nieuwe abo zou hebben)
Badge
@erikk,

Als u 200 minuten heeft en u voert een gesprek van 60 minuten, dan houdt u 190 minuten over. Er worden alleen maar 10 minuten van uw bundel aftrokken, na 10 minuten belt u gratis.

Laïla

Reageer