beantwoord

Wanneer aangesloten na betaling openstaande factuur

• 26 september 2019
  • 9 reacties
  • 150 keer bekeken

Reputatie 1
IK bleek een rekening open te hebben staan van juli...rest betaald..snapte er niks meer van...gevolg afgesloten..maar nu heb ik net die rekening betaald..wanneer wordt ik weer aangesloten?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 26 september 2019, 18:33

Als je handmatig hebt overgemaakt kan het tot 5 werkdagen duren.
Met een Ideal link moet met een paar uur weer werken
Weet je zeker dat alle openstaande facturen betaald zijn?
Ook die van komende maand?
Bekijk reactie

9 reacties

Als je handmatig hebt overgemaakt kan het tot 5 werkdagen duren.
Met een Ideal link moet met een paar uur weer werken
Weet je zeker dat alle openstaande facturen betaald zijn?
Ook die van komende maand?
Reputatie 1
Via ideal..ja alles was al betaald...dankjewel..afwachten dus
Voor de zekerheid mobieltje af en toe herstarten.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Jb76, welkom op het Telfort forum! Niet fijn dat er per ongeluk een factuur open is blijven staan, waardoor je nu afgesloten bent. Ik snap dat je zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden.

De uitleg van nelly jacoba klopt helemaal. Als je handmatig hebt betaald, dan hebben we iets langer nodig om je betaling te verwerken en je kunnen aansluiten, uiterlijk 5 werkdagen. Via iDeal gebeurt het meestal binnen enkele uren. Ik zie wel dat dit de enige openstaande factuur is, dus dat is fijn. We doen ons best om je betaling zo snel mogelijk te verwerken.

Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reputatie 1
AAlexandra....hij doet het nog niet hoor....zou je het na willen kijken?
@Alexandra - Telfort
Zo weet ze dat je op een vraag voor haar hebt.
Reputatie 8
Badge +10
@Jb76 Natuurlijk, geen probleem. Je betaling is helaas nog niet zichtbaar, waardoor je nog niet aangesloten bent.

Ik heb voor de zekerheid een iDeal link voor je aangevraagd. Als je betaalt via deze link, wordt je binnen uiterlijk 24 uur, meestal binnen 4 uur, weer aangesloten. Het teveel betaalde bedrag wordt dan zo snel mogelijk weer teruggestort (meestal binnen 10 werkdagen), zo gauw je betaling binnen is. Het hoeft natuurlijk niet, maar als je sneller aangesloten wilt worden zou je daarvoor kunnen kiezen.
Reputatie 1
Vvanochtend weer aangesloten👍
Reputatie 8
Badge +10
Vvanochtend weer aangesloten👍
Super, fijn om te horen! 🙂 Je weet ons hier op het forum te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.

Reageer