beantwoord

Wachtwoord & factuur

  • 21 april 2016
  • 2 reacties
  • 188 keer bekeken

LS,
Op 21-04-2016 om 09.36 uur vroeg ik een nieuw wachtwoord aan. Ik ontving: 5**.
Die werkte niet. Dus nog maar een nieuw wachtwoord aangevraagd on 10.4. Ik ontving: M**.
Dit werkte ook niet. Inmiddels is mijn account geblokkeerd. Vandaar o.a. deze mail.
Kunt U mij een wachtwoord e-maillen?

De andere vraag is: Waarom moet ik 18,85 Euro betalen ontdansIk beschik over 900 belminuten en
nummers die geld kosten heb ik bij mijn weten niet gebeld. (Het was dan ook de reden dat ik wilde inloggen op ' Mijn Telfort -mobiel' )
Ik zie Uw antwoord graag tegemoet.
icon

Beste antwoord door Richard 12 mei 2016, 10:57

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.

Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?



Hier gaat een slot op.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi Fjord en welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat het niet lukt om in te loggen op Mijn Telfort. Wil je je 06-nummer en naw gegevens sturen via een privébericht, dan help ik je graag verder.

De persoonlijke gegevens heb ik uit je bericht gehaald aangezien dit een openbaar forum is en iedereen kan meelezen.
Reputatie 1
Badge +1
Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.

Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan even aan de bel in een nieuw topic?



Hier gaat een slot op.