beantwoord

Waarom geeft Mijn Telfort een ander abonnement weer dan wat is afgesloten via Belsimpel?

• 18 februari 2018
  • 6 reacties
  • 208 keer bekeken

Beste,

Ik kom er achter dat mijn abonnement niet klopt met wat ik heb afgesloten bij belsimpel. Ik had met de verdubbelaar 800 min en 8000mb afgesloten, nu hebben wij geen Telfort thuis meer dus komt die te vervallen.
Maar dan zou ik alsnog 400min en 4000mb moeten hebben per maand voor het afgesproken bedrag van 41,50 euro per maand.

Maar volgens mijn telfort account is mijn Abonnement dus 300 min en 2000 mb voor 41,50 euro. Dit is dus niet wat is heb afgesloten bij belsimpel en heb natuurlijk een contract waar het allemaal op vermeld staat.

Graag zou ik willen weten hoe we dit gaan oplossen want ik ga natuurlijk niet voor iets betalen wat ik niet heb afgesloten. En al helemaal niet als het minder is dan wat is zou moeten krijgen voor het zelfde bedrag.

Mvg
icon

Beste antwoord door Wieger DB 20 februari 2018, 12:00

Hoi Marissa, welkom op het forum. Aan de reactie van MandersOnline kan ik weinig toevoegen. Wij geven op Mijn Telfort altijd het basispakket weer. In jouw geval is dat het 2000MB en 300 belminuten. Bij jou is er door je verlenging nog sprake van klantvoordeel. Dit geven wij nog niet weer op Mijn Telfort, er wordt gewerkt aan een beter overzicht. Jouw klantvoordeel is 100 belminuten en 2000MB bovenop je standaard pakket van 300 belminuten en 2000MB. Dit kan je zien bij je bundelverbruik. Daar wordt maandelijks deze hoeveelheid toegevoegd aan je totale bundel.

@jimny en MandersOnline. Bedankt voor jullie reacties! 🙂
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wanneer is dit abonnement ingegaan en heb je de eerste factuur al ontvangen daar staat precies in over welke periode het gaat, meestal is dat niet een volledige maand
Als je extra bel min. en Mb's hebt kun je dat terugvinden onder het kopje verbruik
Beste Jimny,

Mijn abonnement is ingegaan op 18 januari 2018 en heb idd al een factuur gehad. En de factuur is gewoon betaald voor een volle maand, in mijn factuur staat dus ook dat ik betaal voor 300 min en 2000 mb.

Ook als ik naar mijn abonnement ga in mijn telfort en/of mijn telfort app staat er gewoon dat ik een abonnement heb van 300 min en 2000 mb, dit heb ik dus niet afgesloten bij belsimpel. Als jullie geen 400 min en 4000 mb kunnen leveren dan ga ik ervan uit dat er wat aan gedaan word.

mvg
Reputatie 8
Badge +17
Ik ben niet van Telfort maar een klant net zoals jij en help graag op het forum, zodra je topic aan de beurt is geeft webcare Telfort wel met een antwoord
Reputatie 2
Badge
Er staat in je overzicht dat je het standaard abonnement hebt en die extra MB's en Minuten krijg je wel, maar dat is weer iets aparts als het goed is. Omdat je verlengt hebt krijg je wel de extra's.
Dit is mij bij de verlenging in de winkel ook gemeld, er staat wel dat je de standaard hebt, maar die extra MB's en minuten krijg je ook gewoon al staat het er niet.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Marissa, welkom op het forum. Aan de reactie van MandersOnline kan ik weinig toevoegen. Wij geven op Mijn Telfort altijd het basispakket weer. In jouw geval is dat het 2000MB en 300 belminuten. Bij jou is er door je verlenging nog sprake van klantvoordeel. Dit geven wij nog niet weer op Mijn Telfort, er wordt gewerkt aan een beter overzicht. Jouw klantvoordeel is 100 belminuten en 2000MB bovenop je standaard pakket van 300 belminuten en 2000MB. Dit kan je zien bij je bundelverbruik. Daar wordt maandelijks deze hoeveelheid toegevoegd aan je totale bundel.

@jimny en MandersOnline. Bedankt voor jullie reacties! 🙂
oke, prima. Het zou idd makkelijker zijn als het duidelijker wordt aangeven, dit verkomt veel onduidelijkheid en verwarring!

mvg

Reageer