beantwoord

Waar blijft mijn nieuwe data van januari?

• 1 januari 2020
  • 30 reacties
  • 572 keer bekeken

Toon het eerste bericht

30 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Graag gedaan 

Bij Telfort heb je nog het geluk dat je onverbruikte data mee kan nemen, ik kan me geen andere provider bedenken waarbij dit ook mogelijk is.

Daarbij maak je bij Telfort eerst het oude op, ik meen dat er een provider was waar dit in het verleden ook kon, maar daar maakte je eerst het nieuwe op en daarna begon je aan het meegenomen.

En je vergelijking gaat niet helemaal op met de spaarrente, ten eerste is die rente niet zo hoog, ten tweede is het geen abonnement of aankoop, maar je parkeerd je geld even.

Reputatie 8
Badge +11

Als je nu in januari 2000 MB of minder verbruikt start je in februari met 6000 MB Verbruik je er meer Dus bijvoorbeeld 5000, dan start je in februari met 5000 MB. Je hebt dan nog 1000 van december, 2000 van januari en 2000 van februari. Je kan inderdaad met jou w huidige abonnement nooit meer dan 6000 MB hebben, maar alleen als je niets verbruikt. 

Verder is CombiVoordeel een verdubbeling van een bepaalde datum in een bepaalde maand. Ook dit tegoed is maar 3 maanden gelden. Dus indien niet verbruikt komt het te vervallen. 

Mocht er in ieder geval nog een keer weer iets zijn, dan horen we graag weer van je. 

Reputatie 1

Oké Bart, het is me nu helemaal duidelijk. :thumbsup:

Ik gebruikte nooit meer dan de éne maand, anders was dit mij dit al veel eerder duidelijk geweest.

Iedereen bedankt voor de discussie :v::sunglasses:

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan. Fijn dat we eruit zijn gekomen. :)

Reageer