beantwoord

Vroegtijdig verlengen

• 9 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 798 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik heb bij jullie een 2 jarige abonnement alleen mijn mobiel gaat nu van alles mankeren dus zou graag een nieuwe willen. Is het mogelijk om nu al een mijn abonnement te verlengen (eventueel tegen betaling), mijn abonnement loopt tot mei 2018.

Mvg Wessel
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 10 oktober 2017, 18:28

Hoi Wessel, welkom op het forum. Wat is er met je toestel aan de hand? Wat nelly jacoba zegt klopt helemaal, wanneer je het defect onder de garantie valt dan kun je dat kosteloos laten repareren. Je kunt met je bon naar de winkel toe voor de reparatie. Heb je een iPhone? Vergeet dan niet Find my iPhone uit te zetten, anders mogen we het toestel niet repareren. Een back-up maken is aan te raden, vergeet niet je geheugen- en simkaart eruit te halen.
Ook mag je 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Het toestel ontvang je dan al wel eerder. Eerder verlengen dan 4 maanden van tevoren is helaas niet mogelijk.

Heb je zo voldoende informatie?
Bekijk reactie

10 reacties

Je kunt je abonnement 4 maanden voor het aflopen van je huidige contract verlengen.
Maar zolang je abo loopt heb je ook garantie op je toestel.
Heb je daar aan gedacht?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wessel, welkom op het forum. Wat is er met je toestel aan de hand? Wat nelly jacoba zegt klopt helemaal, wanneer je het defect onder de garantie valt dan kun je dat kosteloos laten repareren. Je kunt met je bon naar de winkel toe voor de reparatie. Heb je een iPhone? Vergeet dan niet Find my iPhone uit te zetten, anders mogen we het toestel niet repareren. Een back-up maken is aan te raden, vergeet niet je geheugen- en simkaart eruit te halen.
Ook mag je 4 maanden voor de einddatum van je contract verlengen. Het toestel ontvang je dan al wel eerder. Eerder verlengen dan 4 maanden van tevoren is helaas niet mogelijk.

Heb je zo voldoende informatie?
Reputatie 2
Badge +1
Je kunt ook een losse telefoon kopen en je abonnement wijzigen in een sim-only. De keus in toestellen is dan veel groter. Uiteindelijk betaal je toch zelf je toestel via een abonnement.
Reputatie 6
Badge +7
Dat kan ook inderdaad 🙂. We verkopen nu ook losse toestellen.
Bij mijn oude toestel is opeens de batterij slechter gaan werken. Van de ene op de andere dag binnen 2 uur leeg. Nou zit er idd wel garantie op maar niet op de batterij, dus. Zelf een nieuwe erin laten zetten maar dat hielp niks. Ik moet ook nog zo'n 6 maanden wachten voordat ik kan verlengen. Ik wil een nieuw, duurder toestel kiezen. Is daar echt geen mogelijkheid voor? Ik wil daar best extra voor betalen. Bij Vodafone kan dat wél volgens mij.
Reputatie 8
Badge +11
Als met een nieuwe accu hij alsnog zo snel leeg is moet je eens op zoek naar de oorzaak. Misschien staat er een programma op de achtergrond doorlopend iets te doen.
Via instelling > accu zou je moeten kunnen zien wat de grootverbruiker is.
Al gedaan. Openstaande programma's gesloten. Zelfs nieuwe installatie gedaan. Geen succes. Hws iets in een of andere update.
Reputatie 8
Badge +11
Maar wat is de grootverbruiker?
Bij een van de tablets hier in huis bleek Google Services de boosdoener. Met een hoop gerommel kunnen oplossen. Nu weer een prima accuduur.
Ik wil je niet beletten een ander toestel te kopen maar het kan zomaar dat je oude nog prima is en dan is het zonde van je geld.
Er was geen aanwijsbare grootverbruiker. Helaas.
Reputatie 8
Badge +9
Als een andere accu ook dezelfde probleem geeft dan ligt de oorzaak in het toestel.
Terugzetten naar fabrieksinstellingen heb je al geprobeerd lees ik?
Dan zou je het toestel wel ter reparatie aan kunnen bieden.

Reageer