beantwoord

Vreemde abonnementsprijs

• 27 februari 2017
  • 12 reacties
  • 726 keer bekeken

Ik heb al jarenlang twee mobiele abonnementen. Een daarvan is alleen bellen en sms.
Tot nu toe kostte dat € 5,38 per maand. Kort geleden kreeg ik een bericht van Telfort dat dit abonnement per 1 maart 2017 € 5,22 gaat kosten.
Echter, als ik in "mijn Telfort" kijk naar dit abonnement dan zie ik dat de abonementskosten € 14,08 bedragen.
Gek genoeg staat er nog meer onzin: telefoon: € 6,- + sms: € 3,- , opgeteld: € 14,08

Ra, ra ???

groet, Hein

P.S. kan er helemaal niet meer via email gecorrespondeerd worden met Telfort? Als Telfort een fout maakt, dan heb ik geen zin om te betalen voor een telefoontje naar de helpdesk.
icon

Beste antwoord door Stephen 6 maart 2017, 20:10

@Hein Weijers en Bouk,

Bij het omzetten van het abonnement is de korting die jullie normaal ontvangen niet verwerkt. Daarom is de factuur onterecht hoger. Wij zijn ons hiervan bewust en gaan dit met de factuur van april herstellen. Mocht de korting dan nog steeds niet zijn verwerkt of hebben jullie vragen stuur mij dan een bericht. Excuses voor het ongemak.

@S_vlammeren,

Ik ontvang graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Nee ipv via email is Telfort bereikbaar via telefoon, dit forum, Facebook, Twitter....
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Hein, ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan het een en ander voor je uitzoeken.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Hein. Je kunt de nieuwe prijs aanhouden die wij aan jou hebben gecommuniceerd. Ik zie inderdaad dat de abonnementskosten op dit moment nu iets hoger zijn dan normaal. Helaas is de factuur nog niet beschikbaar en kan ik deze kosten nog niet voor je controleren. Stuur mij wederom een bericht zodra de nieuwe factuur beschikbaar is. Ik zal er dan graag een blik voor jou op werpen. Ik vertrouw erop jou hiermee voor nu voldoende te hebben geinformeerd. Zo niet, dan zie ik je vragen of opmerkingen graag tegemoet.
Ik hou het in de gaten en kom erop terug indien nodig.

Met vriendelijke groeten, Hein
De factuur staat intussen klaar.
Het lijkt erop dat over februari 2 keer betaald is. Kun je daar nog eens naar kijken?
Ik zie nog altijd niet het sommetje hoe ik aan de beloofde € 5,22 kan komen.

Met vriendelijke groet, Hein
Reputatie 8
Badge +15
Je hebt een factuur na wijziging ontvangen zo te lezen. Die ziet er vaak anders uit.
Kijk maar eens op de factuur bij Toelichting abonnementskosten:
- Van het oude abonnement/bundels zie je een bedrag met een - teken ervoor. Dit zijn maandkosten die teveel betaald zijn en in mindering worden gebracht.
- Van het nieuwe abonnement/bundels zie je voor dezelfde periode een bedrag staan. Maar je betaalt de maandkosten vooruit dus je ziet ook de aankomende periode (vooruitbetaling) staan.
Daardoor komt het vaak voor dat een factuur na wijziging of verlenging er anders uit ziet.
Ik heb helemaal niets gewijzigd. Het is een doorlopend abonnement.
Er zijn wel mails rondgestuurd dat het abonnement duurder zou worden, maar dat is later weer gecorrigeerd in een email.
Volgens die laatste email zou ik voor dit abonnement € 5,22 gaan betalen.
Ik had een vraagje ik heb nu ongeveer 1 jaar dit abonnement. Normaal kost me abonnement 24 euro maar sinds een paar weken komt er steeds 7.50 euro bij aan extra kosten. Wat houden die extra kosten in?

Mvg sam van lammeren
Ik heb al jarenlang twee mobiele abonnementen. Een daarvan is alleen bellen en sms.
Tot nu toe kostte dat € 5,38 per maand. Kort geleden kreeg ik een bericht van Telfort dat dit abonnement per 1 maart 2017 € 5,22 gaat kosten.
Echter, als ik in "mijn Telfort" kijk naar dit abonnement dan zie ik dat de abonementskosten € 14,08 bedragen.
Gek genoeg staat er nog meer onzin: telefoon: € 6,- + sms: € 3,- , opgeteld: € 14,08

Ra, ra ???

groet, Hein

P.S. kan er helemaal niet meer via email gecorrespondeerd worden met Telfort? Als Telfort een fout maakt, dan heb ik geen zin om te betalen voor een telefoontje naar de helpdesk.

Ik heb precies hetzelfde als jij!! Alleen ik hoef "maar" 9.29 euro te betalen....Zo vreemd. Heb ook idd mail gehad dat de abo kosten naar 5.22 euro zouden gaan per 1 maart... Ik hou het in de gaten hier! En anders mooi storneren het bedrag!
Hallo Bouk,

Ik heb intussen de factuur gekregen en bij mij staat nu ook € 9,29 op de factuur.
Het lijkt erop dat ze ons voor februari 2x laten betalen. Ik heb over februari al een factuur gehad ( €5,38) e betaald. en op de laatste factuur staat als factuurperiode: februari en maart. Ik heb al een prive bericht gestuurd naar Stephan van Telfort. Benieuwd wat hij zegt.

Groet, Hein
Reputatie 8
Badge +16
@Hein Weijers en Bouk,

Bij het omzetten van het abonnement is de korting die jullie normaal ontvangen niet verwerkt. Daarom is de factuur onterecht hoger. Wij zijn ons hiervan bewust en gaan dit met de factuur van april herstellen. Mocht de korting dan nog steeds niet zijn verwerkt of hebben jullie vragen stuur mij dan een bericht. Excuses voor het ongemak.

@S_vlammeren,

Ik ontvang graag je adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.

Ra, ra ???

groet, Hein

Ook ik heb hetzelfde probleem, zou volgens telfort per Maart omlaag gaan van €4,30 naar €4.20 maar dat is €6,43 geworden.
Klantenservice al 2 keer gebeld maar die konden mij niet vertellen hoe het nu zat en wanneer het wordt gecorrigeerd.