Vragenlijst: Toegang geweigerd

• 4 april 2015
  • 6 reacties
  • 741 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Wel grappig dat die vragenlijsten blijkbaar zo populair zijn, zelfde dag nog genoeg deelnemers... :-)

Maar mijn feedback: de grote, vet gedrukte tekst "Toegang geweigerd" komt neit erg sympathiek over. Zou ook weg kunnen: de tekst die eronder staat "Voor dit onderzoek hebben wij inmiddels voldoende deelnemers. Wij waarderen uw inzet." volstaat.

En ik denk dat er nog wel sympathiekere dingen te verzinnen zijn...

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi apjhuisman, dat is inderdaad niet handig. Zo kunnen we inderdaad jouw feedback. Jouw bericht heb ik doorgestuurd naar de betrokken collega's. Zij zullen dit verder nakijken.
Ik krijg net een mail van telfort om vragenlijst in te vullen naar aanleiding van mijn nieuwe installatie. Ik druk op de link vragen beantwoorden. Dan krijg ik de melding dat de tijd voorbij is om deze vragenlijst in te vullen.
Lekker handig ze willen niet weten ho.e mijn ervaring is dus
Badge +2
@Clemi,

De vragenlijst heb je van ons ontvangen en jouw suggestie met betrekking tot de tekst is doorgegeven.

Daphne
Badge +2
Ja, via een e-mail van informatie@telfort.com - of komt dat niet van jullie?

Vast wel, maar voor de zekerheid heb ik het voor jou nagevraagd. Zodra ik meer weet, meld ik dat hier.

Daphne
Reputatie 1
Badge
Ja, via een e-mail van informatie@telfort.com - of komt dat niet van jullie?
Badge +2
Maar mijn feedback: de grote, vet gedrukte tekst "Toegang geweigerd" komt neit erg sympathiek over. Zou ook weg kunnen: de tekst die eronder staat "Voor dit onderzoek hebben wij inmiddels voldoende deelnemers. Wij waarderen uw inzet." volstaat.

Mee eens, jouw tekstsuggestie komt vriendelijker over. Voor mijn info, ben je via ons benaderd om zo'n vragenlijst in te vullen?

Daphne

Reageer