beantwoord

Vraagje over mijn mobiele abonnement, evt verlengen of niet ?

• 1 januari 2020
  • 69 reacties
  • 1017 keer bekeken

Toon het eerste bericht

69 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Dat blijft gewoon staan hoor. Jouw adres veranderd immers niet. CombiVoordeel blijft dus gewoon actief. 

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfortdank voor je reactie :relaxed:

Maar als mijn nieuwe abonnement overgaat naar KPN de 26e januari, gaat KPN dan gelijk de prijs verhogen voor waar ik bij jullie het abonnement heb afgesloten, net als mijn alles in 1 pakket en op de huistelefoon onbeperkt bellen etc, blijft dat dan ook hetzelfde, ik zie door de bomen het bos niet meer, ook door de tegenstrijdige berichten op het forum over de handelswijze van KPN, kort gezegd ik ben BANG voor wat me nog te wachten staat :worried:

Nee dat mag niet. De prijs die je nu hebt afgesproken is gedurende de looptijd geldig. Veranderd dit mag je meteen opzeggen. Dan gaat KPN tegen alle regels in.

Voor het alles in een pakket is het afwachten Telfort kan zelf ook de prijs nog verhogen dit voorjaar.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68 

Thanxxxxxxxxxxxxxxxx voor je duidelijke reactie :blush:

Reputatie 4
Badge

Internet

2 GB

Wijzigen Bellen

Onbeperkt bellen

Wijzigen   Inclusief 4G Gratis onbeperkt bellen

Overzicht van uw bestelling

simonly_medium.png

Eenmalig Per maand

Telfort abonnement   12,50
Onbeperkt bellen   1,-
2 GB internet + 2 GB internet    
Onbeperkt sms   Gratis
Supersnel 4G internet   Gratis

Totaal 0,- 13,50

Ik moet toch 4 GB krijgen ipv 2 als de combivoordeel aanstaat, of zit ik  nu zo verkeerd te denken:nerd:

2+2=4Gb dus dat zit helemaal goed. 2 van je abonnement en 2 combivoordeel.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68, ja maar ik krijg er nu 2 kijk maar 

Internet

2 GB

Wijzigen Bellen

Onbeperkt bellen

Wijzigen   Inclusief 4G Gratis onbeperkt bellen

Op dat plaatje onder de sim only, bovenstaand bericht staat wat ik hoor te krijgen, dat is afgesproken met de verlenging, maar dat krijg ik nu niet er staat dus gewoon 2 GB :nerd:

Dat klopt ook het basis abonnement zonder voordeel is die 2 Gb in de bevestiging lees je nooit het combivoordeel terug. Je mag er op vertrouwen dat je uiteindelijk gewoon die 4Gb gaat ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Nee, de prijs blijft zoals je hebt afgesproken. Galdor68 gaf dat ook al aan. Je hoeft je verder geen zorgen te maken. Waar nu Telfort staat komt straks KPN te staan. 

Verder krijg je inderdaad 4GB data elke factuurperiode. Jouw abonnement bestaat uit 2GB welke door CombiVoordeel verdubbeld wordt.

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfort 

Je zult me wel een zeur vinden, wat ik nog zou kunnen snappen ook, maar waarom staat er dan bij mijn Telfort 2 GB, en heb ik dit bij verlenging toegestuurd gekregen, deze bijlage dus, hieronder, daar staat 4 GB, en op mijn Telfort 2 GB :nerd:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa @Galdor helpt me ook uit de brand met zijn reacties :relaxed: , wel fijn/top, als je zulk slecht zicht hebt

Maar @Bart - Telfort ook jij weer bedankt voor je top reactie :relaxed:

Hier het overzicht wat ik zou krijgen na de verlenging, daar staat echt 4GB en op mijn Telfort 2GB, of komt die 4GB niet zichtbaar op mijn Telfort te staan, dat kan natuurlijk ook :nerd:

Telfort abonnement   12,50
Onbeperkt bellen   1,-
2 GB internet + 2 GB internet    
Onbeperkt sms   Gratis
Supersnel 4G internet   Gratis

Totaal 0,- 13,50

Hoi Chicka.

Is het voor jou fijner om te lezen in Bold?

​​​​

Reputatie 4
Badge

Heyyyyyyyyyyyyyyyyyy @Friesian , wat super leuk je weer eens te horen :blush:

Je zit GOED, jouw tekst kan ik beter lezen :blush: :slight_smile:

Appen op mijn telefoon doe ik vaak ik hoofdletters, de mensen weten van mij slechte zicht, en dat ik het dan niet als schreeuwen bedoel :relaxed:  

Groetjesssssssssssssssssssssss van mij :blush:

Ah ik denk dat ik het nu snap het stukje 2Gb internet + 2 GB internet zie je in jou Mijn Telfort niet terug dit klopt daar zie je alleen je basis abonnement.

Bij het kopje verbruik zul je het wel terug zien naast de 4Gb zal je zelfs de volgende maand 4 plus 4 zien en de derde maand 12 GB.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68Mooie letters, dank daarvoor :blush:  dit is beter te lezen voor mij :relaxed:

Klopt Galdor ik zie het in Mijn Telfort niet terug, je snapt het nu, top :relaxed:, daar staat 2GB, ik zal vanavond even bij mijn verbruik kijken hoe het daar staat.

@Galdor68 Ik heb net gekeken, daar staat 16999, ik heb gekregen 17000

Dank voor deze vet geschreven letters, dank dank  dank  :relaxed:

Hoi Chicka.

Misschien dat ik nog een handige tip voor je heb. Ik weer niet via je profiel wat voor merk en type telefoon je hebt, maar ik gebruik de 

My Datamanager app.

Als voorbeeld.

Reputatie 4
Badge

@Friesian, Ik heb een Samsung Galaxy A40, okee dank je wel voor de tip, ik zal daar morgen eens naar kijken, uhhhhh of ik die app kan vinden :nerd: 

Thanxxx voor de tip :relaxed:

Die app is handig toch is de facturen bij houden en in Telfort bij Verbruik duidelijker.

ter voorbeeld ik heb nu 1,2 GB met verdubbeling 2,4 keer 3 maanden afhankelijk van mijn verbruik wordt 7,2. Met 2Gb ga je uiteindelijk naar 12Gb elk begin van de maand. Het niet vet gedrukte getal zal uiteindelijk 12Mb worden ook bij mij na 26 januari.

in de factuur zie je op pagina drie het onderstaand waar nu 4.800 meenemen staat komt bij mij en ook bij Chicka uiteindelijk 8GB of 8000MB te staan dat is afhankelijk van het verbruik. De 4,8 is bij mij vier keer de basisbundel van 1,2 GB

Reputatie 4
Badge

@Galdor, ik reageer morgen even op je reactie, mijn zicht is nu helemaal super slecht, ik zie alle letters dansen over m,n scherm, dus de pc gaat nu uit,  tot morgen

Reputatie 8
Badge +11

Ah ik denk dat ik het nu snap het stukje 2Gb internet + 2 GB internet zie je in jou Mijn Telfort niet terug dit klopt daar zie je alleen je basis abonnement.

Bij het kopje verbruik zul je het wel terug zien naast de 4Gb zal je zelfs de volgende maand 4 plus 4 zien en de derde maand 12 GB.

Dit klopt helemaal. :) 

Reageer