beantwoord

Vraagje over mijn mobiele abonnement, evt verlengen of niet ?

• 1 januari 2020
  • 69 reacties
  • 1375 keer bekeken

Toon het eerste bericht

69 reacties

Reputatie 4
Badge

@jimny, dat vraag ik me dus ook af, want als ik niet verleng kan ik gewoon deze simkaart blijven gebruiken :nerd: , bij verlenging moet ik ineens een KPN simkaart met de nodige problemen voor mij, ik verleng toch nu nog bij Telfort, wat ik nog niet doorgezet heb nadat ik te horen kreeg over de KPN simkaart, ik snap er niks meer van

@Chicka aan de telefoon is duidelijk gesproken over verlengen via Telfort? 

Reputatie 4
Badge

@Galdor68

Ja Galdor :nerd: Ik kreeg als reactie alles gaat naar KPN, dus je krijgt dan ook een simkaart van KPN

Dus niet verlengen mag je je oude simkaart blijven gebruiken, verlengen zou betekenen een KPN simkaart, dus tsja :sunglasses:  de tijd om te kunnen verlengen bij Telfort gaat dringen

Reputatie 4
Badge

Vandaag hoop ik toch echt een reactie te krijgen van het moderator team of ik mijn oude simkaart kan en mag blijven gebruiken bij verlenging van mijn mobiel, of een KPN simkaart moet gaan gebruiken, want ik vind het maar vreemd, je verlengd nog onder Telfort, en de klantenservice van Telfort  zegt er moet een nieuwe KPN simkaart in, verleng ik niet dan kan ik wel mijn oude simkaart blijven gebruiken :nerd: .

En tot welke datum kun je eigenlijk verlengen, de 26e jan worden alle abonnementen overgezet, met de 14 dagen bedenktijd word het krap voor mij, als ik een KPN simkaart in mijn toestel moet doen, doordat ik de nieuwe simkaart van evt KPN in mijn toestel moet is dit geen doen voor mij, alle contacten etc moet overzetten in verband met mijnzeer slechte zicht, kan en mag ik de oude simkaart blijven houden?

Gaat en mag het niet de oude simkaart blijven gebruiken dan is verlengen helaas geen optie voor mij, en laat ik alles wel zoals het is

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Chicka , voor een snel antwoord kun je het beste bellen met 0900 9596

Reputatie 4
Badge

@JanD

Hallo Jan, dat heb ik afgelopen vrijdag al gedaan

Abonnement zo laten dan mag je je oude simkaart blijven gebruiken, verlengen moet je een KPN simkaart gebruiken, met voor mij gevolgen en handelingen die ik niet kan doen, ivm met mijn zeer slechte zicht

Er zijn mensen die ook verlengd hebben en toch hun oude simkaart kunnen en mogen blijven gebruiken, waarom ik dan niet, dus verlengen heeft als ik een nieuwe KPN simkaart moet gaan gebruiken geen zin.

De 26e gaan alle mobiele abonnementen over gezet worden naar KPN, dan krijg je toch ook een sms op je Telfort simkaart dat je abonnement over gezet is

Met een vriendelijke groet, en bedankt voor je reactie :slight_smile:

Reputatie 1

@Chicka 

Ik heb vorige week mijn sim only bij Telfort verlengd en heb nog steeds mijn Telfort simkaart in gebruik.
Ik had ook hetzelfde abonnement als jij.
Heb nu 2 Gb, onbeperkt bellen en sms’en voor €13,51 … (ja er kwam €0,01 bij) wel voor 24 maanden.

Reputatie 4
Badge

@CheQ 

Hallo CheQ, heb je je abonnement verlengd via mijn Telfort, of in een winkel?

Fijn dat het jouw wel gelukt is :relaxed:

Met een groet van mij

Reputatie 1

@Chicka via mijn Telfort

In het kort: ik ben naar de KPN winkel geweest om te verlengen. Helaas hebben zij er een overstap naar KPN mobiel van gemaakt. Die ik na een paar dagen heb geannuleerd.
En vervolgens via Mijn Telfort heb verlengd. Gelukkig is het met dat abonnement wel goed gekomen.

Reputatie 4
Badge

Ik heb weer de klantenservice gebeld, en duidelijk een ander persoon aan de telefoon gehad als afgelopen vrijdag :relaxed:

Ik kan mijn Telfort simkaart blijven gebruiken, wel een uitzondering, maar toen ik uitlegde dat een nieuwe KPN simkaart voor mij moeilijk was in verband met mijn zicht, kon die mevr dat begrijpen, en was het geen probleem dat ik de oude Telfort simkaart kon blijven gebruiken :relaxed:

Nu hopen dat alles goed gaat met de combivoordelen na de verlenging 

Dit was even een update van mijn kant 

Reputatie 8
Badge +18

@Chicka heel fijn  om te lezen dat de verlenging gelukt is en ik ga er vanuit dat de verlenging ook prima in orde komt 

Reputatie 4
Badge

@jimny  Thanxxxxxxxxxxxxxxx  :blush:

Het blijft een vreemd verhaal over die sim. Als je na de 26e verlengt kan ik het nog wel begrijpen. Hoewel ook de prepaid klanten hebben niet massaal nieuwe sim kaartjes gekregen. 

Fijn dat er een uitzondering is gemaakt wel vreemd.

Reputatie 4
Badge

@Galdor68, het is ook vreemd met het hele sim gebeuren, vanmiddag begonnen ze ook over een KPN simkaart, tot ik de situatie uitlegde, en dat dat dan geen optie voor me was, maar ik ben blij dat ik m,n oude simkaart kan blijven gebruiken, het was ook een heel ander gesprek als de vorige keer dat ik erover belde, maar oke ik ben weer even uit de brand geholpen :relaxed:

Kan het niet zijn dat je nu misschien een KPN abonnement hebt i.p.v. Telfort?
Misschien iets om nog even na te gaan voor de zekerheid?
Het lijkt mij, dat als je verlengd dat er geen nieuwe simkaart nodig is.
Dus dat vind ik wel vreemd.

Bij CheQ is het ook bijna mis gegaan.

Reputatie 4
Badge

@mandy

Ojee Mandy, ojee :nerd: het zal toch niet met deze bevestiging, dat van die simkaart is een raar verhaal, dat klopt, maar hier de mail van Telfort

Beste mevrouw .…..…

Leuk dat u weer voor Telfort heeft gekozen. Daar zijn wij erg blij mee.

Uw bestelnummer is …... Met dit bestelnummer kunt u de voortgang van uw bestelling volgen.

Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Telfort

Ik heb met bewijs van deze mail toch echt voor Telfort gekozen, of niet :nerd: 

Lees of zie ik het verkeerd, ik hoop het niet :nerd:  dit is een gedeelte van de mail :nerd:

Als er daadwerkelijk Telfort staat in de mail, dat moet het volgens mij wel goed zijn lijkt mij.

Reputatie 4
Badge

Ik hoop dat het goed is gegaan, maar volgens mij komt deze mail echt van Telfort :nerd:  ojee ojee

Dat lijkt mij ook.
Maar als je het toch niet vertrouwt, dan kan je eventueel de klantenservice bellen?
Of je bestelling volgen of in Mijn Telfort kijken?

Reputatie 8
Badge +18

@Chicka de bevestigingsmail is hardstikke duidelijk je hebt verlengd bij Telfort en niet bij KPN want dan zou het geen verlengen zijn maar een een nieuw contract bij KPN, daar hoef je m.i. niet over te bellen met de klanten service, zelf heb ik in december ook verlengd bij Telfort die op 14 maart ingaat en dezelfde mail van Telfort gekregen.

Reputatie 4
Badge

@jimny , ik heb de mail net nog 2x gelezen en het woord KPN komt er niet in voor, ik heb verlengd, en 0.00 aan aansluitkosten moet ik betalen, verder staat er ook in de mail dat ik alle combivoordelen blijf behouden etc etc, en allemaal logo,s van Telfort en niet van KPN

Kanjer weer bedankt voor de bevestiging, met m,n zicht ga ik dan wel eens twijfelen, en denk dan ojee ojee, als dat maar goed gaat met wat ik doe, maar na de mail nog een paar keer gelezen te hebben en jouw bevestiging twijfel ik niet meer :relaxed:

Thanxxxxxxxxxxxx Thanxxxxxxxxxxxxx jimny :blush:

Reputatie 8
Badge +12

@Chicka @jimny, als je verlengt kun je gewoon de huidige Telfort simkaart blijven gebruiken. Zoals ook mijn andere collega aangaf. In een later stadium als we echt over zijn, kan het zijn dat er een KPN simkaart nodig is, maar dat is nog niet meteen zo. Geen reden voor paniek. 

Ook zie ik de verlenging staan. Het is dus helemaal goed gegaan. Kan ook niet anders want je hebt gebeld met 0900-9596. Dit is het klantenservicenummer van Telfort. Dit heeft nog niets van doen met KPN. 

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfort

Hallo Bart, dank dat je even gekeken hebt en mijn verlenging ziet staan, top, dank daarvoor :relaxed:

Maar toch nog even een vraag aan je, welke andere collega bedoel je, want jij bent volgens mij de enige moderator die een keer in dit topic een reactie gaf.

Als je 0900-9596 belt die zeggen toch echt we sturen u gelijk een nieuwe KPN simkaart toe, dit, omdat de mobiele abonnementen de 26e januari overgezet gaan worden, was afgelopen vrijdag de reactie van de klantenservice, en de gesprekken worden opgenomen, dus dan kun je het ook horen :relaxed: .

Maar okee, ik ben REUZE blij dat ik voorlopig mijn Telfort simkaart nog kan blijven gebruiken :relaxed: , na 3 dagen later nog een keer te bellen naar 0900-9596 en uitlegde wat mijn probleem voor een nieuwe simkaart was.

Groetjes van mij

Reputatie 8
Badge +12

Ik kan mijn Telfort simkaart blijven gebruiken, wel een uitzondering, maar toen ik uitlegde dat een nieuwe KPN simkaart voor mij moeilijk was in verband met mijn zicht, kon die mevr dat begrijpen, en was het geen probleem dat ik de oude Telfort simkaart kon blijven gebruiken 

Dat was een reactie hier op. Ik was er van uit gegaan dan een andere collega van mij dit uitgelegd had. 

Maar je kan inderdaad gewoon jouw Telfort simkaart blijven gebruiken. :)

Reputatie 4
Badge

@Bart - Telfort 

Bart zou je nog iets voor mij willen/kunnen doen, kun jij zien of mijn combivoordeel bij mijn nieuwe mobiele abonnement nog goed staan, ik kan het namelijk niet goed zien

Als je het wilt en kan nakijken, dank voor je hulp :relaxed:

Reageer