vraagje

• 9 november 2012
  • 4 reacties
  • 2333 keer bekeken

Badge
Ik heb mijn abonnement verlengd en is op 11 oktober ingegaan. Eerder gingen de overgebleven smsjes en belminuten mee naar de volgende maand maar nu ben ik ze kwijt, weet iemand hoe dit kan? met vr gr jw

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@0617072082
Als je verlengd dan is dat met de dan geldende abonnementen en tarieven.
Bij de voorwaarden Belminuten, sms en internet: staat het volgende vermeld:
Resterende belminuten worden niet meegenomen naar de volgende factuurmaand.

Als het goed is heb je ook een bevestiging ontvangen met daarbij ook de prijslijst waar deze voorwaarde ook in staat vermeld.

Ik weet niet of het 06nummer wat je als gebruikersnaam je eigen 06 nummer is maar dat is niet verstandig. Dit is een openbare forum en iedereen kan het lezen. Als je ineens veel annonieme telefoontjes krijg dan weet je waardoor het komt ;)
Ik het gemeld en misschien is het verstandiger om een andere forumnaam te nemen.
Badge
Ja dat is een grote fout geweest en heb geprobeerd het te veranderen alleen dat lukt nog niet maar blijf het proberen. Bedankt
Reputatie 8
Badge +15
Je kunt je gebruikersnaam zelf niet aanpassen en ik heb het al doorgezet naar de moderators. Die kunnen je gebruikersnaam aanpassen.
Hou je topic aankomende week in de gaten want ze zullen je vragen om een privebericht te sturen met een nieuwe gebruikersnaam 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@0617072082,

Wat Koffiemok aangeeft klopt. Je neemt bundeltegoed niet mee naar de volgende maand.
Dit is ook terug te vinden in de algemene voorwaarden. Weet je zo voldoende?
Graag pas ik je gebruikersnaam aan. Maak in een privébericht een aantal suggesties voor een gebruikersnaam kenbaar.

Denise

Reageer