beantwoord

Vraag over SMS ontvangen/versturen

• 8 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1867 keer bekeken

Ik maak weinig gebruik van de SMS mogelijkheden van mijn huidige abbonnement. Wanneer ik een ander abbonnement neem waar geen SMS in zit is het dan nog wel mogelijk om SMS te versturen en te ontvangen?
Dat er dan extra betaald moet worden is niet het probleem omdat het hooguit enkele keren per jaar gebeurt.
icon

Beste antwoord door Daphne 9 oktober 2012, 13:20

@jrheuwing,

Wanneer ik een ander abbonnement neem waar geen SMS in zit is het dan nog wel mogelijk om SMS te versturen en te ontvangen?

Dat is inderdaad mogelijk. U betaalt dan de kosten voor het versturen van een sms-bericht buiten de bundel.

Daphne
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +2
@jrheuwing,

Geldt dit ook voor het beltegoed?

Ja, dit geldt ook voor belminuten.

Betaal alleen voor wat je nodig hebt
Iedereen gebruikt zijn telefoon anders, jij natuurlijk ook. Bij Telfort vinden we daarom dat je zelf moet kunnen bepalen wat je wel en niet in je abonnement neemt. Zo betaal je niet voor dingen die je ook niet nodig hebt.

- Start altijd met Telfort Basis abonnement zonder vaste kosten p/mnd
- Voeg naar eigen keuze voordelige belminuten, sms'jes, internet en extra's toe

Daphne
Geldt dit ook voor het beltegoed? De telefoon wordt voornamelijk voor bereikbaar zijn gebruikt. Bellen en SMS gebeurt niet vaak. Het internetten daarentegen wordt wel veel gebruikt. 500 MB per maand is af en toe niet voldoende
Badge +2
@jrheuwing,

Wanneer ik een ander abbonnement neem waar geen SMS in zit is het dan nog wel mogelijk om SMS te versturen en te ontvangen?

Dat is inderdaad mogelijk. U betaalt dan de kosten voor het versturen van een sms-bericht buiten de bundel.

Daphne

Reageer