beantwoord

vraag over extra 06 nr

• 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Hallo,
Ik vraag dit even omdat ik doorgaans niet bezig ben met mijn internet abonnement. Ik heb 2 vragen. Ik heb al een tijdje alles van Telfort. Tv, internet en mobiel. Ik kreeg onlangs een smsje dat ik mijn mobiele abonnement zou moeten (kunnen ?) verlengen. Moet ik hier iets mee doen ? of is het ook ok als ik niks doe ?
Mijn 2e vraag is: Mijn zoontje wil ook graag een abonnement. Hoe doe ik dat ? Kan mijn zoontje ook binnen mijn combivoordeel ? Moet mijn zoontje eerst een bundel aanvragen en kan ik hem dan vervolgens aanmelden bij mijn combivoordeel ? Wat kost het dan vervolgens ? (wat is het voordeel ?)
icon

Beste antwoord door Koffiemok 2 augustus 2017, 09:45

1: zou zeker eens kijken wat Telfort je te bieden heeft. Als verlengende klant krijgt je namelijk extra minutes en MB's. Ook als je een nieuwe telefoon nodig hebt. Zit er momenteel geen leuke aanbieding tussen dan kan je het huidige abonnement door laten lopen.
2: Bij het bestellen kun je je postcode en huisnummer opgeven. Je zoon heeft dan:
- Geen aansluitkosten
- Ook de extra minuten en MB's

Als het Combivoordeel op de verdubbeling van de bundels staat krijgt je zoon ook de verdubbeling.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
1: zou zeker eens kijken wat Telfort je te bieden heeft. Als verlengende klant krijgt je namelijk extra minutes en MB's. Ook als je een nieuwe telefoon nodig hebt. Zit er momenteel geen leuke aanbieding tussen dan kan je het huidige abonnement door laten lopen.
2: Bij het bestellen kun je je postcode en huisnummer opgeven. Je zoon heeft dan:
- Geen aansluitkosten
- Ook de extra minuten en MB's

Als het Combivoordeel op de verdubbeling van de bundels staat krijgt je zoon ook de verdubbeling.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Luuk, wat leuk dat je alweer aan een verlenging toe bent 🙂. Wanneer je niks doet, dan loopt het abonnement door en is dat maandelijks verlengbaar/opzegbaar. Zo kun je op het moment verlengen wanneer je een leuke aanbieding ziet. Zoals Koffiemok het uitlegt, klopt het helemaal. Bedankt voor het duidelijke antwoord. Heb je zo voldoende informatie? Als je nog vragen te binnen schieten, laat het vooral weten 🙂.

Reageer