beantwoord

Voicemails uit voicemail box verwijderd na instelling 'nooit doorschakelen'

• 28 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1658 keer bekeken

Ik was twee weken op vakantie en kreeg telefoontjes van mensen uit Nederland die diverse malen op de voicemail hebben ingesproken. Na een aantal dagen had ik volgens een Telfort sms verschillende nieuwe voicemailberichten. Omdat ik niet zeker wist of het doorverbinden naar de voicemail kosten met zich zou meedragen, heb ik via mijn telfort 'Nooit doorschakelen' ingeschakeld, met het plan de voicemailberichten en de voicemail in Nederland weer te gaan gebruiken.
Vervolgens heb ik in Nederland 'naar voicemail als ik niet opneem' weer ingeschakeld en wil ik de voicemailberichten afluisteren. Blijkt de hele voicemailbox geleegd te zijn. Want de ingesproken voicemails van de afgelopen twee weken zijn er niet meer. Ik kan mij niet anders bedenken dan dat dit door 'nooit doorschakelen' komt. Want verder is er niets gebeurd. Het had fijn geweest als Telfort dit duidelijk had vermeld in mijn Telfort. 
icon

Beste antwoord door Laila 14 augustus 2012, 14:41

@paq_,

Mijn excuses voor de late reactie. Niet geluisterde berichten worden gewist na 7 dagen, vandaar dat u geen berichten meer had.

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
@paq_,

Mijn excuses voor de late reactie. Niet geluisterde berichten worden gewist na 7 dagen, vandaar dat u geen berichten meer had.

Laïla

Reageer