beantwoord

Voicemailbox niet actief

• 9 juli 2013
  • 5 reacties
  • 2306 keer bekeken

Sinds 1-7 werkt mijn voicemailbox niet meer. Afluisteren gaat niet en bellers kregen eerst te horen "Voicemailbox niet in gebruik" en nu zelfs "Nummer is niet in gebruik". Geen instellingen gewijzigd en instellen via voicemailmenu gaat niet want hetgeen de bellers horen krijg ik zelf ook te horen. Nu zelfs een "tuut-tuut-tuut" alsof het nummer niet in gebruik is.

Diverse telefoontjes naar de klantenservice en via het menu van de klantservice de voicemailbox aan/uit zetten heeft geen resultaat. Klantenservice verwijst mij naar MijnTelfort. Daar is echter de functie Voicemail uitgeschakeld ivm onderhoud. Ontvang begrip en excuus van de klantenservice maar daar schiet ik niets mee op.

Herkent iemand dit probleem?
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 10 juli 2013, 10:59

@JohanL,

Er wordt op dit moment een nieuwe voicemaildienst geintroduceerd waardoor je problemen kunt ervaren. Echter is het wel vreemd dat je men krijgt te horen dat jouw nummer niet in gebruik is. Dit zoek ik graag voor je uit. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht?

Denise
Bekijk reactie

5 reacties

Aanvulling:
Mail gestuurd aan directie van Telfort. Weliswaar via [email]info@telfort.nl[/email] (dat heeft toch ieder bedrijf!?) omdat er nergens een mailadres van Telfort is te achterhalen en de mails van de Klantenservice van een noreply-adres komen. Hopelijk volgt er snel een reactie.
Aanvulling: Krijg een niet-bezorgdmail terug.Telfort heeft dus geen [email]info@telfort.nl[/email] ... Iemand suggesties?
Reputatie 8
Badge +19
Iemand suggesties?

Email Klantenservice
Via de site al meerdere berichten gestuurd naar de Klantenservice. Levert alleen een standaard reactie op dat er binnen 10 werkdagen wordt gereageerd. Dat schiet dus niet op.
Reputatie 3
Badge +1
@JohanL,

Er wordt op dit moment een nieuwe voicemaildienst geintroduceerd waardoor je problemen kunt ervaren. Echter is het wel vreemd dat je men krijgt te horen dat jouw nummer niet in gebruik is. Dit zoek ik graag voor je uit. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht?

Denise

Reageer