beantwoord

Voicemail werkt niet, melding 'dit nummer is niet juist'

  • 26 september 2013
  • 7 reacties
  • 1925 keer bekeken

Ik krijg mijn voice mail niet geactiveerd; wanneer ik gebeld wordt hoort de beller eerst lang niets, dan een ietwat vreemde toon envervolgens de tekst "dit nummer is niet juist", "toets uw 10 cijgerig nummer en sluit af met hekje". Ook door voice mail uit en vervolgens weer in te schakelen lukt het me niet. Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 26 september 2013, 14:33

Welkom op het forum Basil42!

Balen dat de voicemail niet werkt. Heb je onderstaande al eens geprobeerd?

* Bel met 1233, je komt dan in het hoofdmenu.
* Kies in het menu voor begroetingen (optie 1)
* Voor begroetingenlijst toets 3.
* Je hoort nu de begroetingen, waaronder de verkeerde begroeting. Kies hier voor de standaard begroeting en toets 3 om te activeren.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Basil42!

Balen dat de voicemail niet werkt. Heb je onderstaande al eens geprobeerd?

* Bel met 1233, je komt dan in het hoofdmenu.
* Kies in het menu voor begroetingen (optie 1)
* Voor begroetingenlijst toets 3.
* Je hoort nu de begroetingen, waaronder de verkeerde begroeting. Kies hier voor de standaard begroeting en toets 3 om te activeren.

Denise
Hoi Denise,

Dank voor je reactie.
Dit heb ik al eerder gebprobeerd met zowel gesproken tekst alsook standaardvmbericht; helpt helaas niet. VM heeft eerder wel tijd gewerkt, dat is het vreemde.

Andere suggesties ?


Welkom op het forum Basil42!

Balen dat de voicemail niet werkt. Heb je onderstaande al eens geprobeerd?

* Bel met 1233, je komt dan in het hoofdmenu.
* Kies in het menu voor begroetingen (optie 1)
* Voor begroetingenlijst toets 3.
* Je hoort nu de begroetingen, waaronder de verkeerde begroeting. Kies hier voor de standaard begroeting en toets 3 om te activeren.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Basil42,

Inderdaad een vreemde situatie. Ik laat onze specialisten er even naar kijken. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst ga ik voor je aan de slag.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Basil42,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij de betreffende afdeling. Het wordt voor je uitgezocht, er wordt zo snel mogelijk contact met jou gelegd.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Basil42,

Ik heb inmiddels begrepen dat het probleem is verholpen. Kun je dit bevestigen?

Denise
Dag Denise,

het probleem is inderdaad inmiddels verholpen. Dank voor de snelle en correcte afhandeling.

Vriendelijke groet,
Basil
@Basil42,

Ik heb inmiddels begrepen dat het probleem is verholpen. Kun je dit bevestigen?

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Basil42,

Graag gedaan, fijn om te lezen :)
Ik sluit hierbij het topic.

Denise