beantwoord

Voicemail werkt niet

  • 11 augustus 2015
  • 5 reacties
  • 790 keer bekeken

Badge
Heb een vraag: Voicemail blijft niet te werken, heb hem aan gezet via mobiel, maar als ik met vast (geen Telfort) bel om te checken, krijg ik een vrouwenstem met "voicemailbox bestaat niet"? Weet iemand hoe dan te handelen? Heb net de klantenservice gemaild, maar daar krijg ik binnen 10 dagen (pas) antwoord (kan natuurlijk ook snel zijn) daarom hier even een vraag...
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 12 augustus 2015, 15:49

Dag John, welkom op het forum. Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van voicemail. Ik zoek dit graag voor je uit. Wil je mij jouw 06-nummer en naw-gegevens sturen in een privébericht?
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Je dient het hele instel menu van de voicemail box te doorlopen, dwz 1233 bellen en voicemail volledig instellen. Heb je dat gedaan?

Zoja, bellen met de klantenservice werkt altijd het snelste, anders kan je hier ook afwachten.
Badge
yep, alles gedaan, alles staat ingesteld. bedankt voor je reactie.
Badge
Ben benieuwd of er hier een reactie komt...
Reputatie 4
Badge +1
Dag John, welkom op het forum. Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van voicemail. Ik zoek dit graag voor je uit. Wil je mij jouw 06-nummer en naw-gegevens sturen in een privébericht?
Badge
hoi Christy, ik heb je een pm gestuurd.

Reageer