beantwoord

Voicemail werkt niet

• 9 augustus 2013
  • 10 reacties
  • 2600 keer bekeken

Mijn voicemail werkt sinds een maand al niet meer. Als mensen mij bellen en mijn voicemail krijgen, horen ze eerst heel lang niks en daarna wordt er gevraagd naar mijn tiencijferige nummer. Een voicemail kan er in ieder geval niet achter gelaten worden. Erg vervelend, omdat ik mijn mobiel ook zakelijk gebruik. Gisteren ook contact opgenomen met de klantenservice, daar werd gezegd dat ik maar 'geduld' moest hebben en dat het 'vanzelf'  weer een keer zou gaan werken. Dit vind ik zeker niet acceptabel en ik hoor dan ook graag hoe dit z.s.m. opgelost kan worden.

Bij voorbaat dank voor reactie. 
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 9 augustus 2013, 16:23

Welkom op het forum Ellebel!

Ten eerste mijn excuses dat je door onze telefonische klantenservice niet goed te woord bent gestaan. Wat vervelend dat jouw voicemail niet naar behoren werkt. Ten eerste wil ik je vragen om de voicemail uit te schakelen

Vervolgens kun je dit stappenplan doorlopen om de voicemail weer in te schakelen.

Daarna jouw toestel uit- en aanzetten. Laat je mij weten of het werkt?

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Ellebel!

Ten eerste mijn excuses dat je door onze telefonische klantenservice niet goed te woord bent gestaan. Wat vervelend dat jouw voicemail niet naar behoren werkt. Ten eerste wil ik je vragen om de voicemail uit te schakelen

Vervolgens kun je dit stappenplan doorlopen om de voicemail weer in te schakelen.

Daarna jouw toestel uit- en aanzetten. Laat je mij weten of het werkt?

Denise
Beste Denise,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de stappen doorlopen, maar helaas doet mijn voicemail het nog steeds niet...
Is er nog een oplossing mogelijk??? Tot op heden werkt mijn voicemail nog steeds niet!
Badge +2
Beste Ellebell,

Jammer dat het nog steeds niet werkt. Graag bekijk ik de instellingen. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Hallo,

Is dit probleem opgelost en hoe?
Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem.
Ik zou hier ook graag mee geholpen willen worden.

Als ik een oproep weiger, komt de melding: Het nummer is in gesprek, u wordt doorgeschakeld.
Vervolgens blijft het heel lang stil, dan klinkt een fouttoon.
En dan de melding dat het nummer niet juist is ofzo.
Kort daarna ontvang ik op mijn GSM wel een boodschap dat ik een telefoontje gemist heb en dat er geen boodschap is achtergelaten.

Dit is zeer storend.
Door mijn werk ben ik een groot gedeelte van de dag niet bereikbaar en dan heb ik wel voicemail nodig.

Hulp gewenst...
Uiteindelijk met hulp van de Telfort medewerkers van dit forum weer helemaal opgelost door de technische afdeling van Telfort, hopelijk kunnen ze jou ook helpen!
Reputatie 3
Badge +1
@SweetMilo2k,

Erg vervelend dat jouw voicemail niet werkt. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maken via een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je aan de slag. Mijn excuses voor het ongemak.

@Ellebell,

Fijn dat het is opgelost! Bedankt voor de terugkoppeling :)

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@SweetMilo2k,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb het direct voor je nagekeken. Om het probleem te verhelpen dien je de begroeting via het voicemailmenu aan te passen. Dit doe je als volgt:

* Bel met 1233, je komt dan in het hoofdmenu.
* Kies in het menu voor begroetingen (optie 1)
* Voor begroetingenlijst toets 3.
* Je hoort nu de begroetingen, waaronder de verkeerde begroeting. Kies hier voor de standaard begroeting en toets 3 om te activeren.

Let op: om na te gaan waar het misging heb ik jouw voicemail gebeld. Jouw voicemailcode heb ik gewijzigd, anders kwam ik niet in het menu. Het nieuwe wachtwoord heb ik via een privébericht gestuurd.

Laat je weten of het is gelukt?

Denise
Hoi Denise,

Het is gelukt.
Hartelijk bedankt.

Gr,
Michel.
Reputatie 3
Badge +1
@SweetMilo2k,

Graag gedaan! Fijn dat het is opgelost :)
Dit topic wordt gesloten.

Denise