voicemail welkomstboodschap

• 14 augustus 2013
  • 2 reacties
  • 2800 keer bekeken

De standaard welkomstboodschap wil ik graag behouden. (dus geen nieuwe welkomstboodschap inspreken)
Echter telkens als ik de voicemail bel om ingesproken berichten te beluisteren krijg ik de boodschap:
"uw voicemail is nog niet volledig ingesteld" Ik moet dus eerst een nieuwe welkomstboodschap inspreken.
Zolang dit niet gebeurd is, kom ik niet verder om ingesproken berichten te beluisteren.

Graag zou ik ook de tijd waarna de voicemail inschakelt verlengen. (standaard 20 seconden)
Met de doorschakelcode zoals in een eerder topic vermeld staat (onderwerp 'rinkeltijd') lukt dit niet.
Ik krijg dan op mijn telefoondisplay: systeemfout.

2 reacties

Badge +2
In het personaliseringsmenu kan je ervoor kiezen standaardboodschappen achter te laten. Daarvoor dien je dan wel het volledige menu af te wachten. Via de Telfort klantenservice kan je de rinkeltijd op het maximum zetten (30 sec). Alternatief kan je je voicemail volledig uit zetten door het woord 'uit' te sms'en naar 1233.
Matthijs bedankt voor je reactie,

Inmiddels heb ik mijn naam ingesproken in het bericht, zodat ik de procedure af kan maken.
Echter kan ik nu niet meer de (originele) welkomstboodschap met het reeds ingesproken telefoonnummer terug krijgen.
(is namelijk geen optie in het voicemail menu)

Voor het verlengen van de "rinkeltijd"  naar 30 seconden zal ik kontakt met de Telfort klantenservice opnemen.

Reageer