beantwoord

Voicemail problemen

  • 15 september 2013
  • 14 reacties
  • 3495 keer bekeken

Ik krijg mijn voicemail niet ingesteld op mijn iPhone 4s.

Ik krijg wel de sms dat ik een gemiste oproep heb, maar men kan geen voicemailbericht achterlaten.
Het enige wat je hoort is.....dit mobiele nummer is in gesprek, u wordt doorgeschakeld....dan is het even stil.

Heb al vanalles geprobeerd. Via My Telfort de optie aangezet, het 12331 gebeld...sms aan gestuurd naar 1233, *5005*...gebeld...##002#
Het lukt gewoon niet.

Weet iemand voor mij de oplossing?

Groet,
Liliane
icon

Beste antwoord door pruygje 16 september 2013, 16:21

Hoi Liane1967,

welkom op het forum.

al geprobeerd om hem eerst een uit (ik dacht 12339) en dan weer aan te zetten?
is het een nieuw nummer/contract, of heeft je voicemail het eerder wel gedaan?
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Badge +1
Hoi Liane1967,

welkom op het forum.

al geprobeerd om hem eerst een uit (ik dacht 12339) en dan weer aan te zetten?
is het een nieuw nummer/contract, of heeft je voicemail het eerder wel gedaan?
Goedendag,

Ik heb hetzelfde probleem met mijn voicemail. Ik heb via mijn Telfort mijn het voicemail-gebruik uitgeschakeld maar dat maakt geen verschil. Mensen krijgen nog steeds een neutraal bericht en kunnen niets inspreken. Ik krijg dan een e-mail met voicemailbericht van 2 seconden stilte.

Ik wil gewoon van voicemail af. Hoe dit te regelen?
Reputatie 3
Badge +1
@Liliane1967,

Welkom op het forum! Heb je iets gehad aan de tips van Pruygje? Mocht je nog steeds dezelfde problemen ervaren dan verneem ik dat graag.

@Piet zelf,

Als ik het goed begrijp wil jij jouw voicemail uitschakelen. Vervelend dat dit via Mijn Telfort niet gelukt is. Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht, schakel ik de voicemail alsnog voor je uit.

Denise
@ Denise.  Dank voor je aanbod, maar het is niet meer nodig. Ik heb jullie web-based helpdesk weten te bereiken en inmiddels is mijn voicemail uitgeschakeld. Jammer dat ik die niet zelf met - inderdaad- het welbekende 1233 - menu kon regelen. Wellicht in de toekomst beter.
Bij mij ging het overigens om de vaste lijn, dus anders dan Liliane67 met haar iPhone.  groet, Piet zelf. 
Hoo Denise van Telfort,

Nee 12339 heeft niet geholpen, dat was ook het verkeerde menu... 9 was om de taal in te stellen ( als ik het me nog goed herinner)
Ik heb het hele menu afgestruind en niets gevonden dat geholpen heeft
Ik heb dit nummer al jaren, maar heb eigenlijk geen idee of ik vroeger wel voicemail had. Ik dacht het wel, maar durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik ben van plan om er van de week maar even lamgs de telfortwinkel te gaan....nu nog even de tijd vinden :)
Of jij moet nog een optie hebben voor mij?

Groetjes Liliane
Reputatie 3
Badge +1
@Piet zelf,

Fijn dat het inmiddels is gelukt!

@Liliane1967,

Balen dat het niet heeft geholpen. Ik help je graag verder om dit probleem op te lossen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Denise,

Ik heb je een PB gestuurd hoor.

Dankjewel.

Groet,
Liliane
Reputatie 3
Badge +1
@Liliane1967,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op het netwerk. Kun je jouw toestel uit- en aanzetten de stappen voor het instellen van de voicemail nogmaals doorlopen? Ik verneem graag van je of dit het probleem verhelpt.

Denise
Ik heb het weer geprobeerd...maar tis weer niet gelukt.

Ik heb aan gesmst naar 1233, diverse instellingen doorlopen en als ik bel, krijg ik weer
Dit mobiele nummer is ingesprek, u wordt automatisch doorgeschakeld..........

Ik weet serieus niet wat ik verkeerd doe.
Maar laat anders maar hoor.

Ik doe het al jaren zonder. Ze bellen me maar nog een keer terug.
Wel bedankt voor de moeite.

Groet, Liliane
Reputatie 3
Badge +1
@Liliane1967,

Balen dat het nog niet is gelukt. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen hier verder naar kijken. De dienst hoort gewoon te werken natuurlijk! Er wordt binnen drie werkdagen contact gelegd met jou hierover :)

Denise
Ik heb hetzelfde probleem, maar met het verschil dat ik mijn voicemail wel echt nodig heb.
Graag hulp om het werkend te krijgen.
Reputatie 3
Badge +1
@SweetMilo2k,

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Ik wil je wel vragen om niet in diverse topics hetzelfde probleem kenbaar te maken. Dit is namelijk in strijd met onze huisregels. Ik heb gereageerd in dit topic:

https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/voicemail-werkt-niet-35894/#post360174

Denise
Gisteren kreeg ik van Telfort telefoon! Geheel onverwachts en uit eigen initiatief!
Ze hadden nogmaals mijn abonnement/aansluiting bekeken en zagen ergens ??....een blokkade staan, deze is opgeheven en dat was de reden dat het niet wilde lukken.......Dat belde ze me nog door om dit te laten weten.

Jippie! Topservice. Nogmaals bedankt.
Reputatie 3
Badge +1
@Liliane1967,

Ik had het verzoek inderdaad uitgezet bij onze specialisten. Wat fijn om te lezen dat het is opgelost! :)
Topic wordt hierbij gesloten.

Denise