Voicemail onbereikbaar

• 5 februari 2013
  • 10 reacties
  • 3347 keer bekeken

Beste webcare,

Ik gebruik eigenlijk  heel weinig mijn voicemail, maar nu is er een bericht ingesproken die ik nu niet kan beluisteren.
Volgens de computer moet ik contact opnemen met klantenservice. Kunt u mij hiermee verder helpen?

Met vriendelijke groeten,
Fleurtje52

10 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@fleurtje52,

Welkom op het forum! Balen dat je dit bericht niet kunt beluisteren. Je kunt bellen naar '1233' om in jouw voicemailbox terecht te komen.
Heb je dat al geprobeerd?

Denise
Bedankt voor uw reactie,

het is inmiddels al  opgelost. Ik ben naar een telecomwinkel geweest en die hebben contact opgenomen met telfort.

Groeten Fleurtje52.
Beste Denise,

In tegenstelling tot wat ik dacht is het niet opgelost.

Als ik mijn voicemail wil afluisteren bel ik 1233.
Vervolgens krijg ik de optie om een voicemailbericht achter te laten op nummer 0626001233,
Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling. Ik kan op dit moment dus helemaal geen voicemails beluisteren.

Ik hoop dat u me verder kan helpen.

Groeten,
Fleurtje52
Reputatie 8
Badge +16
Denise geeft als nummer 1234 ipv de door jou genoemde 1233...?
1234 is een niet bestaand nummer. Tenminste dat krijg ik te horen als ik dat nummer bel.
Reputatie 8
Badge +16
Je hebt gelijk, maar heb je deze link al bekeken https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Telefoon-gebruiken/Voicemail/Voicemail-beluisteren
Ja heb ik gezien, maar zover kom ik niet eens. als ik 1233 of 0626001233 krijg ik gelijk de mogelijkheid om een bericht achter te laten. Er wordt letterlijk gezegd door de computer "U belt met 0626001233 laat een bericht achter na de pieptoon".  Dat kan niet de bedoeling zijn. met andere woorden ik kom niet eens bij mijn voicemail en krijg geen mogelijkheid om ook maar iets te doen met telefoonnummers of (voicemail)codes.
Reputatie 3
Badge +1
@Fleurtje52,

Mijn excuses, ik gaf het nummer van de standaard voicemailcode. Voor het afluisteren van de voicemail bel je inderdaad naar 1233.
Je geeft aan dat je alleen de mogelijkheid krijgt te horen om een bericht in te spreken. Ik ga graag voor je na wat er precies aan de hand is. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@Fleurtje52,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe voicemailbox aangemaakt een een reset uitgevoerd op het netwerk. Kun je nogmaals proberen te bellen naar 1233? Ik verneem graag van je of dit gewerkt heeft.

Denise
Helaas, Er is niks veranderd. Ik kan nog steeds alleen maar een bericht achterlaten op 1233.

Reageer