beantwoord

Voicemail niet af te luisteren, nummer onbekend?

  • 16 februari 2013
  • 4 reacties
  • 3947 keer bekeken

hallo klantenservice, 
ik ben een tijdje geleden overgegaan van vodafone naar telfort. Heb mijn oude nummer ook meegenomen. Sinsdien kan ik mijn voicemail niet meer af luisteren. Als ik bel met 1233 dan krijg ik je horen "welkom bij voicemail van kpn, toets uw telefoonnummer in, gevolgd door een hekje". Als ik dat dan doe, krijg ik vervolgens de melding "dit nummer is geen kpn-nummer" en vervolgens kan ik dan niet bij mn voicemail. 
dat begint  nu wel wat lastig te worden aangezien ik nu vaak echt bereikbaar moet zijn ivm prive omstandigheden. 
is er iets niet goed gegaan met de migratie van mijn oude nummer? bijvoorbeeld niet gekoppeld aan de voicemailbox van het tijdelijk nummer wat ik tijdens de migratie had?

alvast bedankt voor een antwoord
danielle
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 18 februari 2013, 13:51

@daan393,

Wat vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van jouw voicemail. Heb je wel al AAN gesms't naar 1233? Je kunt controleren of de voicemail aanstaat via Mijn Telfort. Daar kun je dit ook wijzigen.
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kijk ik graag voor je na of alle netwerkinstellingen juist staan.
Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@daan393,

Wat vervelend dat je nu geen gebruik kunt maken van jouw voicemail. Heb je wel al AAN gesms't naar 1233? Je kunt controleren of de voicemail aanstaat via Mijn Telfort. Daar kun je dit ook wijzigen.
Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kijk ik graag voor je na of alle netwerkinstellingen juist staan.
Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@daan393,

Onze specialisten hebben er naar gekeken en het verkeerde nummer voor de voicemail staat ingesteld.
Je belt naar 0612001233 (waarschijnlijk zie je het verkorte nummer: 1233). Je dient deze in je contactenlijst (en bij oproepinstellingen/voicemail instelling) aan te passen naar het volgende nummer: 0626001233.
Ik adviseer je om na deze wijziging het toestel uit- en aan te zetten.

Ik verneem graag van je of het werkt.

Denise
Hallo Denise,

Best wel een beetje dom van mij. Had inderdaad het verkorte nummer 1233 staan, maar wel met het foute voicemailnummer eraan vastgeplakt.  En ik al die tijd maar naar de verkeerde bellen.... 
Alles doet het nu, eindelijk! Dank jullie wel voor de hulp, en de snelle reacties. 

Gr.
D.

@daan393,

Onze specialisten hebben er naar gekeken en het verkeerde nummer voor de voicemail staat ingesteld.
Je belt naar 0612001233 (waarschijnlijk zie je het verkorte nummer: 1233). Je dient deze in je contactenlijst (en bij oproepinstellingen/voicemail instelling) aan te passen naar het volgende nummer: 0626001233.
Ik adviseer je om na deze wijziging het toestel uit- en aan te zetten.

Ik verneem graag van je of het werkt.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@daan393,

Fijn dat het werkt!

Denise

Reageer