Voicemail meldtekst bij afluisteren aanpassen

• 9 januari 2018
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Ik wil de melding aanpassen als ik een nieuwe voicemail krijg. Nu wordt heeel langzaam het mobiele nummer van de beller genoemd. Dat kost tijd en geld en is irritant. Waar kan ik dat aanpassen?

Titel aangepast om beter vindbaar te maken

4 reacties

Staat het antwoord hier tussen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-instellen.htm
Nee het gaat om de melding als ik mijn voicemail wil afluisteren. als ik dan een bericht heb duurt het eindeloos voordat ik het uiteindelijk kan horen. Eerst moet ik horen wie me heeft gebeld doordat oa het 06 nr van diegene die me een bericht in heeft gesproken heel langzaam wordt uitgesproken
Reputatie 8
Badge +11
Uitleg van mij zou zijn dat dat bewust heel langzaam wordt gedaan om je de kans te geven het nummer op te schrijven. Dat zou dan zijn omdat je optie direct terugbellen niet meer bestaat.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi David, welkom op het forum. Jij zou graag willen dat het afluisteren van je voicemail iets sneller verloopt dan nu het geval is. Specifiek het noemen van het nummer is een doorn in je oog. Zoals GJC aangeeft is deze optie zo ingericht zodat je het nummer kan noteren. Ik kan me voorstellen dat je liever snel naar het bericht gaat, dat kan ik niet voor je realiseren.

@GJC en nelly jacoba, thanks! 🙂

Reageer