beantwoord

Voicemail instellen zonder persoonlijke welkomstboodschap

• 16 december 2015
  • 20 reacties
  • 1484 keer bekeken

Badge
Hoe kan je de standaard welkomsttekst, dus zonder zelf iets in te spreken, terugkrijgen?
Ik moest verplicht een menu doorlopen en een welkomstboodschap inspreken anders kon ik m'n voicemail niet beluisteren. Nu wil ik van de ingesproken tekst af.
Bij de stappen:
- Bel 1233 ->- Toets 1 (begroetingen) -> Toets 3 (begroetingenlijst)-> kan ik alléén mijn ingesproken tekst beluisteren. Er zijn verder geen opties te selecteren.
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 22 december 2015, 12:13

Dag Tel71, helaas heb ik slecht nieuws. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Mijn collega van de technische dienst stelt ook voor om zelf een standaard boodschap in te spreken maar dit heb je dus al gedaan.
Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het al via mijn telfort mobiel geprobeerd
Badge
Heb je het al via mijn telfort mobiel geprobeerd
Daar kan ik mij instellingen helaas niet wijzigen.

De volgende tekst is daar te lezen:

Let op: begininstellingen worden niet goed weergegeven
We kunnen jouw huidige voicemail-instellingen helaas niet tonen. Je ziet hier dus altijd de standaardinstellingen als je op deze pagina komt. Pas je een voicemailinstelling aan, dan zie je hier wel jouw wijzigingen terug, totdat je weer uitlogt uit Mijn Telfort.

Verder zijn er geen opties beschikbaar om mijn welkomstboodschap aan te passen.
Reputatie 8
Badge +17
En als je de voice mail uitzet en weer aanzet krijg dan je eigen tekst ook weer te horen
Badge
Ja, helaas wel.
Reputatie 8
Badge +17
Hoop dat dit de oplossing is

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel/gebruiken-en-instellen/bellen-en-smsen/voicemail/voicemail-mobiele-telefoon-werkt-niet.htm
Badge
De enige optie die ik krijg bij de 'begroetingenlijst' is het ingesproken bericht beluisteren of terug gaan naar het hoofdmenu.
Jammer genoeg zijn er geen andere opties, ook niet als ik willekeurige cijfers intoets.
Binnen 'begroetingen' zijn verder ook geen opties om de standaard welkomsttekst terug te krijgen.
Toch bedankt voor je hulp zover.
Reputatie 8
Badge +17
Dus als je 1233 belt en dan meteen gewoon 4 intoets en vervolgens toets 3

Bij toets begroetingen krijg je dus geen op standaard begroeting

Via instellingen op je mobiel misschien

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/
Badge
Dan krijg ik te horen: "Helaas 4 is geen geldige keuze."

Inderdaad.
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de link toestelhulp ook al geprobeerd
Badge
Daar kan ik alleen voicemail in- of uitschakelen: http://qelp.telfort.nl/sony/xperia-z1-4g-c6903/voicemail/handmatig-instellen/
Reputatie 8
Badge +17
Helaas mijn opties zijn op ff wachten op webcare Telfort tot die dit topic leest of het forumlid koffiemok die heel veel over mobiel weet
Badge
Nogmaals dank voor je inzet 🙂
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan
Reputatie 4
Badge +1
Dag Tel71, wat lastig dat het niet lukt om de welkomstboodschap te verwijderen. Je hebt alle mogelijkheden al nagelopen en ook Jimny heeft je hierbij geholpen. Waarvoor dank Jimny!

Ik zoek graag voor je uit wat de vervolgstappen vanuit mijn kant voor je zijn. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij sturen?
Badge
Hallo Christy,
Ik heb een privébericht naar je verstuurd.
Badge
Gisteren een medewerker van Telfort aan de lijn gehad die me wist te vertellen dat het by design is.
Blijkbaar heeft iemand binnen Telfort in alle wijsheid besloten dat het een goed idee is om de standaardboodschap af te schaffen en iedereen te verplichten zelf iets in te spreken... :? 😞 😠
Dus, als iemand anders de standaard begroeting inspreekt voor jou is het vraagstuk opgelost?
Badge
Dus, als iemand anders de standaard begroeting inspreekt voor jou is het vraagstuk opgelost?
Het zou voor mij opgelost zijn als de standaardtekst door de standaard(computer?)stem weer hersteld zou worden. 🙂
Reputatie 4
Badge +1
Dag Tel71, helaas heb ik slecht nieuws. Het is niet mogelijk om dit aan te passen. Mijn collega van de technische dienst stelt ook voor om zelf een standaard boodschap in te spreken maar dit heb je dus al gedaan.
Reputatie 8
Badge +17
Heb een linkje en er zijn veel sites op dit gebied

http://grandvoices.com/telefoonstemmen/

Reageer