beantwoord

Voicemail instellen lukt niet op iPhone

• 20 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 151 keer bekeken

Het lukt al jaren niet op mijn iPhone om de voicemail in te stellen.

eerst op IPhone 5s, nu op iPhone11 Pro.

als ik 1233 bel, komt er een bericht dat de voicemail box niet bestaat.

Heb meerdere malen gebeld afgelopen jaren en SMS verzonden aan 1233 AAN etcetera.

Ben dit weekend naar KPN winkel geweest, maar ook daar lukte het niet om het ingesteld te krijgen.

Advies gekregen om over te stappen naar KPN abonnement, er stond ergens een foutmelding, maar wat dat betekende was onbekend.

De instelling op de iPhone zou wel goed staan.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 24 oktober 2019, 11:04

Natuurlijk. Ik heb zojuist weer met de Technische Dienst gebeld. Zijn gaan actie uitzetten om de Voicemail weer beschikbaar voor je te krijgen. Dit kan tot 5 werkdagen duren en zullen wanneer het opgelost is contact met je opnemen. Dit kan telefonisch of via de e-mail zijn. Ik hoor graag van je als je contact hebt gehad. 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Te gek zeg. Blij dat te lezen. :) 

Veel plezier er van. 

Mochten we nog iets kunnen betekenen, laat het dan vooral weten. 

Beste Bart,

bedankt voor de hulp, het probleem is opgelost.

Ik heb geen bericht gehad, maar na jouw bericht heb ik geprobeerd om het voicemail nummer te bellen en het lukte direct.

Reputatie 8
Badge +11

Is het inmiddels gelukt? Ik ga er wel vanuit aangezien in geen reactie meer van je heb ontvangen. 

Reputatie 8
Badge +11

Natuurlijk. Ik heb zojuist weer met de Technische Dienst gebeld. Zijn gaan actie uitzetten om de Voicemail weer beschikbaar voor je te krijgen. Dit kan tot 5 werkdagen duren en zullen wanneer het opgelost is contact met je opnemen. Dit kan telefonisch of via de e-mail zijn. Ik hoor graag van je als je contact hebt gehad. 

Beste Bart,

bedankt dat je me wil helpen.

ik heb net het nummer 0612001233 gebeld en krijg weer het bericht dat de voicemail box, die ik probeer  te bereiken niet bekend is.

jammer.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rianne56, welkom hier. 

Ik lees dat je al een tijdje bezig bent om toegang te krijgen tot de voicemail. Tot op heden is het echter nog niemand gelukt. Ik zie de foutmelding ook. Ik heb daarom even contact gezocht met de Technische Dienst. Zij zijn nu heel benieuwd wat je hoort als je het Voicemailnummer: 0612001233 belt. Wil je dat laten weten? Dan ga ik daarna nogmaals contact voor je zoeken. 

Reageer