Voicemail inschakelen

• 16 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 350 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik ben al een paar dagen bezig om mijn voicemail in te stellen, maar dit is tot op heden nog niet gelukt. Elke keer krijg ik te horen "Voicemailbox bestaat niet" waarna de verbinding wordt verbroken. Ik heb al geprobeerd de voicemail te activeren via sms, bellen en internet maar het is nog niet gelukt.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,

Susanne

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Badge +1
Hi suussammy, welkom op ons forum! Heb je al geprobeerd om de voicemail aan te zetten in Mijn Telfort? Probeer dat eerst eens. Ik hoor graag of het gelukt is. 🙂
Hoi Leon,

Bedankt voor je reactie! Ik heb bovenstaande gisteren en vandaag nogmaals geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Ik blijf dezelfde melding houden.

Groeten,

Susanne
Badge +1
Hallo Susanne! Helaas dus... Stuur me alsjeblieft het telefoonnummer waar het om gaat in een privébericht. Na ontvangst zal ik kijken wat ik voor je kan doen! 🙂
Hoi Leon,

Zojuist gedaan. Alvast bedankt!

Groeten,

Susanne
Badge +1
Hi Susanne, dankjewel voor je berichtje! Ik heb de voicemail handmatig voor je aangezet. Geef het voor de zekerheid minimaal 24 uur de tijd. Je kunt tussentijds wel testen of het al werk. Werkt het morgen nog niet dan hoor ik het graag. Doet ie het al eerder dan hoor ik het natuurlijk ook graag! 😉
Bedankt! Ga ik doen!:D
Helaas krijgen ik en anderen nog steeds de melding voicemail box bestaat niet. Zou je nog een keer kunnen kijken of je een oplossing weet?

Alvast bedankt!
Badge +1
Hoi Susanne, dat is jammer! Ik heb het nu doorgezet naar een andere afdeling zodat een netwerkspeciallist ernaar kan kijken. Je hoort van me zodra ik een update heb. Mogelijk bellen zij jou zelf om het te controleren. 🙂
Badge +1
Hi Susanne, we hebben elkaar nog gesproken per privébericht. De voicemail was voor je aangezet. Aangezien je reactie uitblijft, ga ik ervan uit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!