Voicemail: duurt heeeeel lang voordat de PIEP komt

• 25 april 2012
  • 7 reacties
  • 2581 keer bekeken

Badge
Ik heb onlangs mijn voicemail opnieuw ingesproken (op Iphone 3g). Het duurt nu wel heel lang voor bellers voordat de piep komt om in te spreken. Bellers raken van slag en ik hoor meestal maar 10% van het bericht. Das onhandig. Inmiddels heb ik het voicemailbericht al 2x opnieuw ingesproken> Resultaat blijft hetzelfde.. pas heeeeel laat de PIEP. Wat is de truc?

7 reacties

Badge
Welkom op het forum luuucy! Vervelend dat het niet lukt om de voicemail goed in te stellen. U drukt gelijk op # nadat uw boodschap is afgelopen?

Laïla
Welkom op het forum luuucy! Vervelend dat het niet lukt om de voicemail goed in te stellen. U drukt gelijk op # nadat uw boodschap is afgelopen?

Laïla

Hello Laila, hoe kan ik de doorschakeltijd naar de voicemail instellen?
Bedankt, Jori
Reputatie 8
Badge +15
@jori
Als ik de zoekfunctie gebruik op de website dan kom ik de pagina Instellingen voicemail tegen:
Hoe kan ik de doorschakeltijd naar de voicemail instellen?U kunt zelf instellen na hoeveel seconden een binnenkomend gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Er zijn twee voorwaarden:
  • Maximaal 30 seconden
  • Aantal seconden moet een veelvoud van 5 zijn
Het instellen gaat als volgt:
  1. Toets in op uw beeldscherm: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
  2. Druk op OK of de groene beltoets.
Let op!
Uw voicemailnummer is: 0031633 gevolgd door uw mobiele nummer.
Hello, deze oplossing is voor mobile telefoon, ik heb probleem met vast bellen voicemail.

@jori
Als ik de zoekfunctie gebruik op de website dan kom ik de pagina Instellingen voicemail tegen:
Hoe kan ik de doorschakeltijd naar de voicemail instellen?U kunt zelf instellen na hoeveel seconden een binnenkomend gesprek doorgeschakeld wordt naar de voicemail. Er zijn twee voorwaarden:
  • Maximaal 30 seconden
  • Aantal seconden moet een veelvoud van 5 zijn
Het instellen gaat als volgt:
  1. Toets in op uw beeldscherm: **61*voicemailnummer**aantal seconden#
  2. Druk op OK of de groene beltoets.
Let op!
Uw voicemailnummer is: 0031633 gevolgd door uw mobiele nummer.

Reputatie 8
Badge +15
@jori
Je plaatst het in subforum Teflort mobiel > Abonnementen. slimmerd ;)
Je moet in het subforum Vast Bellen wezen.
Sorry en bedankt
Reputatie 8
Badge +15
No problem 🙂 .

Reageer