beantwoord

Voicemail

• 23 januari 2014
  • 1 reactie
  • 888 keer bekeken

Wie weet raad?
van de ene op de andere dag werkt mijn voicemail niet meer. Ik heb de voicemail een maand of 4 geleden geactiveerd. Alles netjes ingesteld en ingesproken. Nu krijg ik de laatste tijd steeds meer klachten dat ik niet meer bereikbaar ben ook niet via de voicemail. Als ik de voicemail bel dan wordt de verbinding direct afgebroken. Maakt niet waar ik ben met een goed of slecht netwerk gewoon direct afgebroken.

Via mijn telfort alle instellingen nog eens doorgelopen en ingesteld. Geen resultaat. De klanten service daar wordt ik een beetje moe van. Het ligt altijd aan mijn toestel of aan iemand anders maar nooit aan Telfort.

Wie helpt me verder?
icon

Beste antwoord door Laila 24 januari 2014, 11:53

Welkom op het forum keurmeister! Erg vervelend dat je problemen ervaart met de voicemail en bereikbaarheid, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag laat ik dit verder voor jou uitzoeken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, merk/type telefoon en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
Welkom op het forum keurmeister! Erg vervelend dat je problemen ervaart met de voicemail en bereikbaarheid, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Graag laat ik dit verder voor jou uitzoeken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, merk/type telefoon en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla

Reageer