beantwoord

Voice Mail uitzetten lukt niet, wat nu????

  • 11 december 2016
  • 1 reactie
  • 751 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds ca. 10 dagen krijg ik bericht dat er 1 of 2 voice mail berichten zijn. Maar ik wil helemaal geen voice mail berichten en er zijn ook nooit berichten.
Nu heb ik al enkele keren een sms naar 1233 gestuurd met UIT maar er gebeurd niets en ik nog steeds berichten.
WAT NU ????
icon

Beste antwoord door jimny 11 december 2016, 19:23

Inloggen op je mijn mobiel Telfort en dan instellingen en onderaan staat o.a. voicemail klik die aan en daar kun je instellen wat je wenst in jou geval geval voor nooit doorschakelen kiezen en op wijzigen klikken
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
Inloggen op je mijn mobiel Telfort en dan instellingen en onderaan staat o.a. voicemail klik die aan en daar kun je instellen wat je wenst in jou geval geval voor nooit doorschakelen kiezen en op wijzigen klikken