beantwoord

Verzoek per direct contractbeeindiging Telfort Mobiel wegens slechte dekking

  • 12 september 2013
  • 7 reacties
  • 2399 keer bekeken

Beste Telfort,

De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven.  Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Denise 19 september 2013, 11:52

@HCoolman,

Wat een vervelende situatie. Uiteraard help ik je graag via dit forum verder met jouw probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

7 reacties

Beste Telfort,

De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven.  Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet,


Aan het verhaal te zien ervaar je nogal wat problemen, maar indien je echt wilt dat Telfort binnen 3 werkdagen reageert raad ik je aan een aangetekende brief te versturen. Dit forum is een openbaar bedoeld, en geldt niet als officieel punt mbt jouw doeleinden.

Sterkte!


Nou inmiddels heb ik een brief gestuurd, vorige week verstuurd. Inderderdaad ook vermeld graag binnen 3 dagen een reactie terug. Nog steeds geen reactie ontvangen, zojuist weer gebeld met Telfort. Kreeg te horen dat de technische helpdesk een grote achterstand heeft met klachten en dat ze het niet allemaal kunnen verwerken. Dit zegt mij al meer dan genoeg, Telfort is op moment niet de juiste provider voor mij, de vraag is hoe kom ik van ze af?
hmmm zo te horen kan ik nog wel even wachten op het antwoord van mijn vraag van 31 agustus dan, als zelfs 15 augustus niet verwerkt is. En verder heeft telfort zich niet gehouden aan hun schriftelijke afspraak om binnen 10 werkdagen te reageren, dus kunt u hierover per post een klacht indienen aldus artikel 16 van de algemenen voorwaarden; "Indien Contractant een klacht heeft omdat zijn schriftelijke klacht niet tijdig wordt behandeld, of indien Contractant bezwaar wil aantekenen tegen een beslissing van Telfort op zijn klacht, kan Contractant dit indienen door een brief te sturen naar Telfort t.a.v. Klachtencommissie, Postbus 512, 2400 AM Alphen aan den Rijn. Deze afdeling zal binnen een redelijke termijn op het bezwaar inhoudelijk reageren. Een beroep op de Telfort Klachtencommissie laat onverlet een beroep op de rechten voortvloeiend uit artikel 17"

Maarja gezien schriftelijke afspraken zoals de reactietijd van 10 werkdagen toch niet nagekomen worden zonder hiervan kennis te geven, vraag ik me af of, als u überhaupt een reactie krijgt op de brief, telfort zich zal houden aan wat ze daarin vermelden.

Ik wens u in ieder geval veel succes!
Reputatie 3
Badge +1
@HCoolman,

Wat een vervelende situatie. Uiteraard help ik je graag via dit forum verder met jouw probleem. Ik zoek graag voor je uit wat er precies aan de hand is en wat ik hierin voor jou kan betekenen. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@HCoolman,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit verder onderzoeken. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise
Badge +2
Beste Telfort,

De emmer is vol bij mij! Ik heb inmiddels 3 maal een klacht ingestuurd betreft het netwerk, in mijn zaak heb ik geen bereik en bij mij thuis idem dito. Dit zijn de bekende whitespots. Ik betaal voor een dienst waar u als Telfort zwaar in gebreke valt, u kunt mij niet de gewenste bereik geven met uw mobiele netwerk. Betreft de service valt u ook weer zwaar in gebreke. Op 30 juli heb ik mijn eerste klacht ingestuurd, 10 dagen later kreeg ik een reactie terug met daarin tips. Al deze tips hadden wij al uitgevoerd dus wederom een klacht ingestuurd dat het probleem hiermee niet is opgelost. Deze klacht is ingestuurd op 15 augustus 2013 en zou binnen 10 dagen bericht krijgen, hier heb ik tot op heden nog niks mogen ontvangen. Ik heb vele telefoontjes gepleegd met de klantenservice (0900 nummer tikt lekker aan), er is mij zelfs beloofd binnen 24uur terug gebeld te worden. Dit mocht ook niet baten. Vandaag is er nog een klacht ingediend en nu eis ik per direct beeindiging van mijn mobiele contract, u neemt uw klanten niet serieus, u komt uw afspraken niet na, u kunt mij niet de correcte mobiele dienstverlening geven.  Ik verlies omzet door dit soort toestanden in mijn zaak.
Mijn nummers van de klachten zijn: CM130730000401, 130815000029, 130912000014. Graag verneem ik binnen 3 werkdagen bericht van beeindiging van contract, gezien dit gegronde feiten zijn sta ik in mijn recht, mocht ik geen bericht krijgen binnen 3 dagen ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

Met vriendelijke groet,


Aan het verhaal te zien ervaar je nogal wat problemen, maar indien je echt wilt dat Telfort binnen 3 werkdagen reageert raad ik je aan een aangetekende brief te versturen. Dit forum is een openbaar bedoeld, en geldt niet als officieel punt mbt jouw doeleinden.

Sterkte!
@HCoolman,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb dit uitgezet bij onze specialisten, zij zullen dit verder onderzoeken. Er wordt binnen drie werkdagen contact met jou gelegd hierover.
Mijn excuses voor het ongemak.

Denise


Beste Denise,

Afgelopen donderdag 19 september heb je mij een reactie gestuurd (hierboven), hierin meld u dat er binnen 3 werkdagen contact met mij gelegd zou worden. Helaas moet ik weer bevestigen dat Telfort wederom niet hun afspraken na komt, tot op heden heb ik nog niks gehoord van Telfort. Hoe gaan wij dit nu een keer oplossen, dit kan echt niet verder zo!!!

H. Coolman
Reputatie 3
Badge +1
@HCoolman,

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privébericht. Mijn collega's hebben geprobeerd contact met jou te leggen (binnen de drie werkdagen) alleen is dit niet gelukt. Er is een brief naar jou onderweg, waarschijnlijk heb je deze inmiddels ontvangen. Hierin staat aangegeven dat je het contract kosteloos mag ontbinden omdat de dekking niet toereikend is in jouw woonomgeving.

Denise

Reageer