beantwoord

Vervangende simkaart geactiveerd maar uit administratieve redenen doet niet

  • 21 november 2019
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Vervangende simkaart geactiveerd maar uit administratieve redenen doet niet

icon

Beste antwoord door GJC 21 november 2019, 09:50

Het is maar een vermoeden, maar is je oude simkaart geblokkeerd wegens diefstal/verlies? Zo ja, dan kun je dit zelf oplossen door te deblokkeren:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

Blokkeren behelst namelijk je verbinding en niet specifiek je simkaart.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Het is maar een vermoeden, maar is je oude simkaart geblokkeerd wegens diefstal/verlies? Zo ja, dan kun je dit zelf oplossen door te deblokkeren:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm

Blokkeren behelst namelijk je verbinding en niet specifiek je simkaart.

Reputatie 8
Badge +10

Dag @safida11111. Van harte welkom hier. Ik zie dat @GJC je al prima op weg helpt. Als ik je abonnement erbij pak zie ik dat je simkaart weer actief is. Klopt dat? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt dan lees ik het graag.

Reageer