beantwoord

Verschillen in abonnement aanbod

• 11 december 2017
  • 9 reacties
  • 134 keer bekeken

Hallo, mijn man en ik hadden hetzelfde abonnement met IPhone 5s. Mijn man had abonnement verlengd met iPhone 8. Hij kan hem met 20 euro pm afbetalen. Ik kan instellen max 16 euro per maand, als gevolg dat ik de eerste betaling rond 100 euro meer moet maken. Ik wil ook 20 of 22euro voor het toestel pm betalen maar ik kan het niet instellen.
Il zie nu ook dat ik bij mijn nieuwe abonnement wat minder belminuten heb gekozen dan mij man. Waarom kan ik niet gewoon ook 20 euro pm betalen met minder verbruik?
Mvg Gosia
icon

Beste antwoord door Gosia06 12 december 2017, 18:00

bedankt voor jullie hulp :D
met minder belminuten mag ik max 16 euro per maand aflossen. Zo is het gewoon - van Telfort antwoord gekregen
fijne dag en bedankt
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Begrijp ik het goed dat je inmiddels je vorige abo met toestel al hebt verlengd en heeft de verlenging in dezelfde maand plaatsgevonden als je man
nog niet verlengd, ik ben een beetje rond aan het kijken. Ik wil wel verlengen met iphone 8, maar ik wil wat meer voor het toestel pm betalen ( 20 euro ipv 16)en minder het eerste aanbetaling. Ik heb al jaren abo bij jullie en nooit achterstand met betalingen gehad. Dus ik vraag me af: kan dat aangepast worden?
Reputatie 8
Badge +17
Ik ga daar niet over ben net als jij een klant die op het forum graag mensen helpt, kijk eens op bv belsimpel.nl daar kun je ook je huidige abo verlengen wellicht hebben die een betere aanbieding
Reputatie 8
Badge +11
Hebben jullie een verschillende looptijd gekozen bij het vergelijken?
Nee, 2 jaar. Maar abonnement met minder belminuten
Reputatie 8
Badge +11
Dan zie ik het verband (ook) niet. Telfort moet er zelf maar wat over zeggen.
Reputatie 8
Badge +17
Het kan ook zo zijn dat toen je man het abonnement verlengde dat jezelf niet in dezelfde maand gekeken hebt naar de mogelijkheden, maar b.v. 1 of paar maanden later en dan is het gauw verklaard omdat de abonnementen soms per maand veranderen
bedankt voor jullie hulp :D
met minder belminuten mag ik max 16 euro per maand aflossen. Zo is het gewoon - van Telfort antwoord gekregen
fijne dag en bedankt
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan en fijn dat het opgelost is

Reageer