beantwoord

Verlening abonnement

• 27 september 2019
  • 9 reacties
  • 276 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Goedemiddag,
In december is mijn abonnement verlopen. Het aanbod wat in de overzichtspagina op de Gsm staat was niet mijn ding. Heb Telfort gevraagd of ze een nieuwe aanbieding hebben. Ik werd benaderd door een mevrouw, die mij een nieuw aanbod deed. Ik heb mevrouw gevraagd mij dit aanbod even toe te mailen omdat het voor mij niet 123 op een rij te krijgen was. Ingewikkeld verhaal, maar mevrouw vertelde dat dit niet mocht. Ik ben 77 jaar en een heel verhaal te onthouden is even teveel van het goede. Waarom mogen de medewerkers dit aanbod niet even per mail sturen.
Groet Klaas
icon

Beste antwoord door woort080 30 september 2019, 21:57

Allemaal bedankt voor de adviezen. Ik ga maar eens rondstruinen voor een passend abonnementje
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @woort080, ik lees dat je telefonisch een aanbod hebt gehad. Je wilde deze echter nog graag eens nalezen wat ik goed kan begrijpen. Je wilde het voorstel dan ook graag per mail ontvangen. Dit was echter niet mogelijk. Het is niet zozeer dat dit niet mag, maar meer dat het niet mogelijk is. Komt omdat er in een online omgeving gewerkt wordt.

Is het anders mogelijk om langs de KPN winkel te gaan? Daar kunnen ze ook jouw abonnement bij Telfort verlengen. Dan kun je zelf meekijken en kun je advies krijgen.
Reputatie 1
Badge +1
Bart,
Dank voor je reactie. Wat bedoel jij met: " Komt omdat er in een online omgeving gewerkt wordt.".
Online heb je toch nodig om te kunnen mailen. Of bedoel je dat deze mensen geen mail hebben.
En ja een optie is om naar een KPN winkel te gaan. Alleen deze is wel een 20 km van mij verwijdert.
IK overdenk het nog wel. Heb nog even tijd.
Bedankt Klaas
Als het abonnement wat je / u nu hebt bevalt hoeft er niks te worden gewijzigd dan loopt deze als sim only door.

De aanbiedingen via de verleng pagina is wat er geboden kan worden. Bij een KPN winkel moet je er heel duidelijk in zijn dat je via Telfort wil verlengen.
Reputatie 1
Badge +1
Ja dat begrijp ik ook wel, maar als ik zie naar andere providers, ook met KPN dekking, vind ik het aanbod van Telfort wel wat schamel. Ik heb het hier dus over wat mij op de GSm wordt aangeboden. 2 plus 2 Gig internet en 150 bel of sms minuten voor 12.50 euro . Youfone bijvoorbeeld geeft 10 gig databundel en 50 min bel/sms met KPN netwerk voor 11.00 euro. En omdat ik met de GSM graag op internet zit is dit extras toch wel handig.
Maar mijn voorkeur gaat in principe toch uit naar Telfort omdat ik alles heb van Telfort, tv internet bellen op de vaste lijn , enz. En natuurlijk ook de GSM bundel
Je kan ook via bv Belsimpel verlengen.
Wellicht kunnen die je wel een aanbieding per mail doen.
Of via de chat, kan je het ook nalezen.
Je kan ook via bv Belsimpel verlengen.
Wellicht kunnen die je wel een aanbieding per mail doen.
Of via de chat, kan je het ook nalezen.

Verlengen via belsimpel maakt de bundels niet voordeliger.

De prijzen zoals via de website te vinden die gelden. Daarnaast komen eventueel nog kosten van een telefoon op afbetaling. Extra korting via de klantenservice zal er vrees ik niet in zitten.

Wie voordelig mobiel wil internetten moet niet bij KPN of Telfort zijn zo eenvoudig is het. Zelfs met de verdubbeling van Combivoordeel zijn andere aanbieders voordeliger.

Als je het verliezen van het gekozen combivoordeel voor lief neemt dan kan het geen kwaad rond te kijken welke het beste aansluit bij de wensen.
Reputatie 8
Badge +12
Met de online omgeving bedoel ik dat de verlengingen doorgevoerd worden via een online programma, waar de verlengingen op ingevoerd worden. Deze geeft zo geen samenvatting. Alleen als je mee zou kijken. Vandaar ook mijn advies om naar de winkel te gaan. Nu begrijp ik dat deze niet in de buurt is. Maar wellicht kom je nog eens in de buurt en kan je eens langs gaan.

Natuurlijk kan je ook via derde partijen een abonnement bij ons afsluiten. Of als het abonnement bevalt, dan kun je er ook voor kiezen om het zo te laten.

Mocht je nog vragen hebben of wellicht kan ik je er ook bij helpen, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 1
Badge +1
Allemaal bedankt voor de adviezen. Ik ga maar eens rondstruinen voor een passend abonnementje
Reputatie 8
Badge +12
Helemaal goed. Succes. Als je er vragen over hebt, laat het dan vooral weten.

Reageer