beantwoord

Verlengings aanbod niet fair

• 6 juli 2017
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

Waarom.kunnen nieuwe klanten 3000 mb krijgen voor 17.50 euro terwijl als ik als bestaande klant ga verlengen krijg ik maar 2000 mb plus 2000 mb gratis. Ik kom dan op 4000 mb en dat is 1000 mb meer dan wat nieuwe klanten krijgen voor 17.50 euro. Dus in feite krijgen verlengings klanten geen 2000 mb gratis maar 1000 mb omdat nieuwe klanten 3000 mb krijgen
Is 1000 mb sigaar uit eigrn doos. Ik vindt dit niet fair en zal verlenging ook annuleren.
icon

Beste antwoord door Michael 7 juli 2017, 11:55

hi bt14, ik hoor van een collega dat je contact hebt gehad en dat je een nieuwe verlenging hebt aangevraagd met andere voorwaarden. Ik ga ervan uit dat het zo opgelost is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi bt14, bedankt voor het aanmaken van een topic! Ik kan me indenken dat dit je tegen de borst stuit. Ook ik zou verwachten dat dit aanbod vergelijkbaar zou zijn. Het is alleen zo dat het verlengaanbod per gebruiker kan verschillen. Ik wil graag voor je laten uitzoeken wat er precies gaande is en hoe we hier een mouw aan kunnen passen. Hier heb ik je gegevens voor nodig. Wil je je 06-nummer toevoegen aan het profiel op het forum? Ik zal het dan verder oppakken voor je.
Zie zo niet waar ik mijn 06 nr kan invoeren op forum. Ik ben er mee bezig. Groet
Heb je prive bericht gestuurt met tel nummer.
Reputatie 8
Badge +2
Hi bt14, dank je wel voor de gegevens. Ik heb mijn collega's verzocht om dit verder op te pakken en je te benaderen om de mogelijkheden te berspreken. Ik zal het in de gaten houden voor je. Laat je het mij weten als eerder iets hoort dan ik? Bedankt alvast.
Reputatie 8
Badge +2
hi bt14, ik hoor van een collega dat je contact hebt gehad en dat je een nieuwe verlenging hebt aangevraagd met andere voorwaarden. Ik ga ervan uit dat het zo opgelost is.

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Zal ik doen. Bedankt.
Hallo. Is wel verlengd maar niet met nieuwe voorwaarden. Heb dit nog niet vernomen. Had een dame aan de phone die overgens geirriteerd overkwam.

Reageer