beantwoord

Verlenging wijzigen

• 2 juli 2016
  • 2 reacties
  • 363 keer bekeken

Hallo,

Na jaren plezier van telfort te hebben gehad heb ik ook dit keer een verlenging aangevraagd bij Telfort op 21 juni. Dit keer heb ik 500 mb aangevraagd, waarbij ik nog 100 van telfort krijg, maar ik zou toch graag voor een hogere bundel gaan. Is het nog mogelijk dit te veranderen of de huidige verlenging te annuleren en daarna opnieuw te verlengen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Jauke van den Brink
icon

Beste antwoord door Stephen 4 juli 2016, 16:14

Hallo Jauke, welkom op het forum en wat prettig om te lezen dat je plezier van ons hebt gehad. :D
Bij verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. Vandaag is de laatste dag dat je je mag bedenken. Het is dus nog mogelijk om je huidige verlengen te annuleren en daarna opnieuw te verlengen. Laat je even weten als het is gelukt?
Bekijk reactie

2 reacties

Hallo Stephen, helaas lees ik uw reactie te laat. Nu is er niets meer aan te doen waarschijnlijk...
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jauke, welkom op het forum en wat prettig om te lezen dat je plezier van ons hebt gehad. :D
Bij verlenging heb je 14 dagen bedenktijd. Vandaag is de laatste dag dat je je mag bedenken. Het is dus nog mogelijk om je huidige verlengen te annuleren en daarna opnieuw te verlengen. Laat je even weten als het is gelukt?

Reageer