beantwoord

Verlenging via Belsimpel niet ingegaan

• 17 maart 2018
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Eind november heb ik mijn abbonement via Belsimpel verlengd. Het nieuwe abbonement zou 9 maart moeten ingaan maar zowel via MijnTelfort als de app is niks te zien. Op dit moment ben ik ook bijna door mijn MB’s heen, omdat de verlenging blijkbaar niet is doorgevoerd. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Stephen 27 maart 2018, 20:04

Beste Marit, ik heb begrepen dat mijn collega de verlenging alsnog heeft doorgevoerd. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je indertijd een bevestiging van deze verlenging ontvangen
Ja, ik heb dezelfde dag nog een bevestiging van Belsimpel gehad. Van Telfort zelf heb ik echter nooit iets gehoord, maar dit zou niet uit moeten maken?!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marit, welkom op het forum! Helaas kan ik niet direct verklaren waarom de verlenging niet is doorgevoerd. Ik ga dit intern uitzetten voor nader onderzoek en streef ernaar om jou binnen twee werkdagen een update te geven. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Marit, ik heb begrepen dat mijn collega de verlenging alsnog heeft doorgevoerd. Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer