beantwoord

verlenging vergeten

• 7 december 2016
  • 1 reactie
  • 207 keer bekeken

hallo, ik ben vergeten op tijd te verlengen. Hoe gaat het nu verder? Heb ik nu teveel betaald voor de telefoon?
Want het bedrag is niet veranderd wat ik per maand betaal en in juli waren de twee jaar al voorbij.
Ik was in de veronderstelling dat ik een seintje zou krijgen...

Hoe zit het nu?
icon

Beste antwoord door Michael 8 december 2016, 14:37

Hi Anneke,

Verlengen kan 4 maanden voordat je huidige contract eindigt. We geven echter niet automatisch een seintje wanneer je kunt verlengen. De voorwaarden van het huidige abonnement lopen gewoon verder als je niks doet. Echter vervalt de toestelbundel wel na het verlopen van het contract, waardoor het maandbedrag minder wordt.

Maar, niet getreurd, je kunt nu alsnog verlengen als je wilt. Je kunt dan meteen nieuw toestel kiezen! :)

Succes!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi Anneke,

Verlengen kan 4 maanden voordat je huidige contract eindigt. We geven echter niet automatisch een seintje wanneer je kunt verlengen. De voorwaarden van het huidige abonnement lopen gewoon verder als je niks doet. Echter vervalt de toestelbundel wel na het verlopen van het contract, waardoor het maandbedrag minder wordt.

Maar, niet getreurd, je kunt nu alsnog verlengen als je wilt. Je kunt dan meteen nieuw toestel kiezen! :)

Succes!

Reageer