vraag

Verlenging staat al 5 weken op wordt verwerkt

• 10 september 2017
  • 49 reacties
  • 916 keer bekeken

Toon het eerste bericht

49 reacties

Hebben ze al gevonden waar het probleem zit? Screenshot is 2 dagen geleden aangeleverd.
Hallo? Nog altijd geen verandering in de bestelstatus. Screenshot inmiddels bijna 3 dagen geleden in post bijgevoegd. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de bestelstatus correct weer te geven. Zou me niets verbazen als straks uitkomt dat abo toch niet verlengd is. Er is wel gezegd dat alles goed is maar begin nu toch weer te twijfelen of dat wel zo is. Weet wel dat de maat nu vol is en dit abosluut de laatste keer is dat ik vrlengd heb bij Telfort. Volgende abonnement wordt bij ander provider afgesloten..enige jammere is dat ik nog 2 jaar moet wachten.

We zijn inmiddels bijna 8 weken verder na verlenging via Belsimpel en nog altijd heeft Telfort het niet voor elkaar gekregen om een bestelstatus correct weer te geven. Van mij hoeft het niet mee met Telfort, ik geloof niet dat die bestelstatus ooit nog goed weergegeven wordt.

Ben benieuwd wat voor problemen er optreden als dadelijk mijn huidige abo afloopt. Ik vrees eerlijk gezegd voor het ergste.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi TMG1961, excuses voor de latere reactie. Mijn collega's hebben het probleem nog steeds niet weten te achterhalen. Op basis van het screenshot hebben zij gekeken, maar nog niet het pijnpunt weten te achterhalen. Daar wordt nog steeds naar gezocht. Ik begrijp de wens dat je een juiste verlengstatus wilt zien, daar zijn we nog mee bezig. Eerder heb ik bevestigd aan je dat de verlenging goed in onze administratie is ingevoerd en dat deze op 30 oktober 2017 in zal gaan. Je hebt daar ook op de order eindigend op 562 vanuit belsimpel een bevestiging dat die doorgevoerd is. Dat is vanuit twee bronnen. Aan de derde bron wordt nog gewerkt, ben bang dat ik die onzekerheid op het moment niet voor je weg kan nemen.
Ik geloof dat alles goed is als ik het zie in mijn telfort. Zoals ik al aangaf zal het me niet verbazen als het bij ingaan nieuw abonnement weer fout gaat en de info en wat ik geleverd krijg niet kloppen.

Vind het eerlijk gezegd niet kunnen dat het na 8 weken nog altijd niet opgelost is. Als ik zelf niet aan de bel getrokken had was het waarschijnlijk nooit opgelost aangezien het bij Telfort niemand was opgevallen.

Excuseer me als ik er niet echt meer in geloof en eerst daadwerkelijk wil zien dat mijn abonnemen correct is verlengd met het juiste aantal belminuten en GB voordat ik Telfort geloof.
Reputatie 8
Badge +11
Het moet gewoon goed komen te staan, maar niet door het simpelweg door Telfort intikken van andere waardes in een veldje over verlengstatus. Ze zijn op zoek naar de achterliggende reden waarom wat jij ziet niet juist is bijgewerkt.
Natuurlijk wil je het goed zien staan, maar niet met kunst en vliegwerk. Je wilt dat wat je ziet betrouwbaar is en daar is blijkbaar tijd voor nodig. Zorgen dat jij ziet wat je wilt zien zal de kunst niet zijn. Zorgen dat je er op kunt vertrouwen wél.
@GJC
Het staat al 8 weken niet goed.Als ik zelf niet een topic erover geopend had was Telfort er nooit achter gekomen.

Het staat al sinds aanvraag verlenging niet goed. Heb eerst 5 weken gewacht in de hoop dat Telfort het zou verhelpen maar niets gebeurde.

Nu zijn we inmiddels al weer 3 weken verder na mijn eerste post in dit topic en het staat nog altijd niet goed.

En dan moet ik echt geloven dat alles goed komt? Ik ga nog niet eens naar de kerk dus waarom zou ik na 8 weken van geen veranderingen geloven dat Telfort het oplost. Ik zou meer waardering hebben als ze gewoon zeiden we weten het niet, we hebben de kennis niet om het op te lossen ipv maar telkens dagen wachten en dan weer hetzelfde verhaal te horen krijgen. Als je het niet weet of niet kunt ben dan een vent/vrouw en geef het gewoon toe.
Dat Telfort niet van iedere klant gaat controleren of eea goed in MijnTelfort staat lijkt me niet onlogisch. Er zullen weinig bedrijven alle klanten bellen om te vragen of alles goed is. Ze gaan er vanuit dat mensen aan de bel trekken als er iets niet klopt.
Dat het dan na 3 weken nog niet hersteld is, is vervelend maar Wieger geeft toe: Daar wordt nog steeds naar gezocht.. Hij erkent dus wel degelijk dat ze het (nog) niet weten.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me ook prima voorstellen dat je vertrouwen verdwenen is. Dat kan ik je ook niet geven. Geloof trouwens ook niet :8
Dat het zoveel weken duurt zal inderdaad het vertrouwen ook niet doen groeien. Maar als ik zo even lees zijn ze dus 'pas' drie weken op de hoogte van de fout. Als ze niet weten dat er iets mis is zal er ook niets gedaan worden. Die eerste 5 weken dat je al hebt zitten wachten kun je dus eigenlijk niet echt meetellen. Ik bewonder je geduld en zou al eerder aan de bel hebben getrokken.

Neemt niet weg dat ook die 5 weken al veel te lang is. Laat staan 8 weken.

Er staat "wordt verwerkt" dus blijkbaar is er wel een of ander signaal bij ze binnengekomen. Voor wat het waard is zou ik dat tenminste hoopgevend noemen. Ik garandeer niet dat het goed komt maar ik heb er wel vertrouwen in.
Nou ik niet meer. Ik wilde in eerste instantie niet verlengen bij Telfort na de ervaring rondom het internet wat ik jaren gehad heb via Telfort. Maar uiteindelijk toch gedaan. Had gewoon met mijn eerste ingeving moeten gaan en een andere provider moeten nemen ipv te verlengen bij Telfort.

Mocht de verlening toch goed zijn gegaan dan is het heel jammer dat ik nog 2 jaar aan Telfort vast zit.
Nog altijd niets veranderd, heb zojuist even gecheckt. We zijn inmiddels al weer 4 dagen verder
Reputatie 7
Badge +7
Hoi TMG1961, vanuit mijn collega's heb ik nog niet het verlossende woord gekregen. Ik houd het voor je in de gaten, zodra ik bericht terug heb dan deel ik het met je.
Hoi TMG1961, vanuit mijn collega's heb ik nog niet het verlossende woord gekregen. Ik houd het voor je in de gaten, zodra ik bericht terug heb dan deel ik het met je.

Dank je, wachten we nog even. Het nieuw abo gaat eind van deze maand in, dus hoop dat ze voor die tijd de oplossing hebben gevonden.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi TMG1961, uit het zoekwerk is een dieperliggende oorzaak gevonden. Deze is niet zomaar op te lossen. Ik houd het in de gaten, maar kan je niet met zekerheid zeggen of dit dieperliggende probleem is opgelost voor je verlenging in gaat.
@Wieger - Telfort

Dank je. Nu hopen dat die dieper liggende oorzaak zo dadelijk niet de verlenging om zeep helpt. Ik weet er is gezegd dat alles goed staat maar zo lang het probleem niet gevonden en opgelost is kan alles mogelijke nog gebeuren.
Reputatie 7
Badge +7
Ik begrijp je scepsis gezien de historie goed. Zoals ik eerder heb gezegd, kan ik dat moeilijk wegnemen. Wel zal ik mijn best doen om je verlenging soepel te laten verlopen en er voor je te zijn als je nog iets nodig hebt. Komende periode is de kans groot dat er radiostilte van mijn kant is. Het oplossen van de dieperliggende oorzaak is geen gemakkelijke klus. Mocht je in de tussentijd nog vragen of opmerkingen hebben, dan kan je me altijd bereiken via een privébericht.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo TMG1961, heb net van mijn collega's begrepen dat de oplossing niet voor 31 oktober uitgerold gaat worden. Tot aan die tijd zal je de status van je verlenging met deze afwijking zien. Excuses hiervoor.
Hallo TMG1961, heb net van mijn collega's begrepen dat de oplossing niet voor 31 oktober uitgerold gaat worden. Tot aan die tijd zal je de status van je verlenging met deze afwijking zien. Excuses hiervoor.

ok dank je voor je berichtje. Ik wacht dan wel af en blijf hopen dat ik over 1,5 week niet zonder abonnement zit. Maar ik heb er eerlijk gezegd geen al te goed gevoel bij, ik denk dat het gruwelijk mis loopt na afloop huidig abonnement. Want laten we eerlijk zijn, er wordt al weken naar gekeken en nog altijd is het niet opgelost, dus vertrouwen in het goed komen heb ik niet meer.
Reputatie 7
Badge +7
Nogmaals kan ik je bevestigen dat je verlenging goed in onze adminstratie staat, maar de status op Mijn Telfort onjuist is. Dat je daar nog niet blind op wilt varen, kan ik begrijpen. Heb alleen geen andere middelen om je te overtuigen. Wat betreft het aanpassen van de status; hier komt een flink stuk achterliggende code bij om de hoek kijken. Om dit goed aan te passen moeten er meerdere stappen ondernomen worden, wat dan niet alleen jou raakt maar ook andere klanten. Aangezien zulke aanpassingen zeer complex zijn en wij deze zo nauwkeurig mogelijk uit willen voeren, neemt dat meer tijd in beslag. Voor 31 oktober staat een reminder in mijn agenda om de status van je abonnement te controleren. Ik vertrouw erop dat de verlenging goed verloopt en je die dag nog wel je diensten hebt. Die dinsdag kunnen wij het met zekerheid zeggen!
Nogmaals kan ik je bevestigen dat je verlenging goed in onze adminstratie staat, maar de status op Mijn Telfort onjuist is. Dat je daar nog niet blind op wilt varen, kan ik begrijpen. Heb alleen geen andere middelen om je te overtuigen. Wat betreft het aanpassen van de status; hier komt een flink stuk achterliggende code bij om de hoek kijken. Om dit goed aan te passen moeten er meerdere stappen ondernomen worden, wat dan niet alleen jou raakt maar ook andere klanten. Aangezien zulke aanpassingen zeer complex zijn en wij deze zo nauwkeurig mogelijk uit willen voeren, neemt dat meer tijd in beslag. Voor 31 oktober staat een reminder in mijn agenda om de status van je abonnement te controleren. Ik vertrouw erop dat de verlenging goed verloopt en je die dag nog wel je diensten hebt. Die dinsdag kunnen wij het met zekerheid zeggen!

Dus maw je weet het zelf ook niet of het allemaal wel goed komt. Ik heb voor de zekerheid een prepaid kaart aangeschaft want echt vertrouwen heb ik niet meer in Telfort.
Reputatie 2
Badge +1
Ik heb ook al vaker gedacht om over te stappen naar een andere provider, maar ook daar kom je dit soort problemen tegen. Ben daarom nog steeds bij Telfort en mijn problemen zijn nog altijd opgelost, zij het dat het soms wel wat moeite kostte. Recent nog werd mijn internetbudel per direct op nul gezet, terwijl er een opzegtermijn van 1 maand was. Na wat heen en weer is dit opgelost en had ik mijn mb's weer terug. De meeste problemen ontstaan als er andere partijen mede in het spel zijn en er daar iets fout gaat. Dan kan Telfort ook niet veel doen, maar geduld is een schone zaak en 99% van de dingen waarvoor men vreest gebeuren niet. Ik hoop voor jou dat je bij die 99% zit en niet bij dat ene %tje.
Wilde even laten weten dat abonnement verlengd is. Echter vraagje, waarom heb ik geen 4000MB maar slechts 2323MB en er staan 480 belmin. Abonnement is vandaag verlengd, 400 min en 4000MB.

Over ander probleem al ik nieuw topic aanmaken.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi TMG1961, het verschil in je bundeltegoed heeft met je factuurdatum te maken. Je krijgt op een vast moment iedere maand je beltegoed, namelijk iedere 4e dag van de maand. Omdat je verlenging eerder dan de 4e van de maand is ingegaan, is het tegoed naar rato berekend.
@Wieger - Telfort
Dank je voor je reactie. Dus over een paar dagen zou ik daar minimaal 400 belminuten en 4000 MB data moeten zien staan als tegoed?
Reputatie 7
Badge +7
Ja dat klopt. Op 4 november zal de eerste volledige maand van je nieuwe bundels worden ingekocht! Dit komt bovenop het tegoed wat je nog over hebt van deze korte periode.

Reageer