beantwoord

verlenging sim only

• 29 januari 2018
  • 1 reactie
  • 124 keer bekeken

Mijn sim only abonnement loopt begin maart af. Ik heb op 1 januari een verlenging van de sim only aangevraagd met een los en eenmalig te betalen toestel omdat mijn oude gebrekkig werd. Ik heb twee vragen:
- moet ik de simkaart die ik bij het toestel kreeg gaan gebruiken, de oude werkt ook in het nieuwe toestel
- neemt de nieuwe simkaart de gespaarde mb's en belminuten mee.
Overigens staat mijn aanvraag nog steeds op 'wordt verwerkt'
icon

Beste antwoord door Koffiemok 29 januari 2018, 23:47

@miempAls je huidige simkaart prima werkt in het nieuwe toestel dan kan je die blijven gebruiken. Leg de nieuwe simkaart dan op een veilige plek weg. Heb je namelijk een reserve mocht er wat gebeuren met de huidige simkaart.

Voorwaarden van de bundels staan gekoppeld aan het abonnement en niet aan de simkaart. De nieuwe simkaart gaan gebruiken heeft daar geen invloed op.

De aanvraag staat nog steeds “op verwerkt” om de simpele reden dat de verlenging nog niet is ingegaan. Zodra je verlenging is ingegaan zal die status veranderen naar afgehandeld of iets in die strekking.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@miempAls je huidige simkaart prima werkt in het nieuwe toestel dan kan je die blijven gebruiken. Leg de nieuwe simkaart dan op een veilige plek weg. Heb je namelijk een reserve mocht er wat gebeuren met de huidige simkaart.

Voorwaarden van de bundels staan gekoppeld aan het abonnement en niet aan de simkaart. De nieuwe simkaart gaan gebruiken heeft daar geen invloed op.

De aanvraag staat nog steeds “op verwerkt” om de simpele reden dat de verlenging nog niet is ingegaan. Zodra je verlenging is ingegaan zal die status veranderen naar afgehandeld of iets in die strekking.

Reageer