beantwoord

Verlenging Sim Only

• 4 juli 2016
  • 6 reacties
  • 415 keer bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Ik heb 14 juni mijn Sim Only abonnement verlengd. Het betreft onbeperk bellen, onbeperkt sms en 3250MB 4G bundel. Nu lees ik tot mijn grote verbazing dat de abonnementen vanaf 4 juli zijn aangepast. In mijn geval is mijn huidige abonnement € 7,50 goedkoper geworden en krijg je tijdelijk bij verlenging ook nog eens 2000MB extra. Mijn vraag is dan ook of Telfort mij hierin kan compenseren. Het gaat mij echt om het principe. Graag verneem ik van u.

Met vriendelijke groet,
R. van Veen
icon

Beste antwoord door Michael 12 juli 2016, 12:28

Hi Robin,

Dank voor de fijne terugkoppeling! Goed om te horen dat het naar wens is afgehandeld. Dat zie ik natuurlijk graag! Succes met een nieuw abonnement aanvragen! :)

Mocht je nog een andere vraag hebben, wil je dan een nieuw topic aanmaken alsjeblieft? Dit topic gaat op slot. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Sorry voor de typefouten. Heb via de telefoon van mijn neefje ingevoerd. Het betreft een kleiner scherm en een ander merk telefoon.
Reputatie 8
Badge +2
Hi R. van Veen,

Welkom op het forum!

Het klopt dat er wijzigingen hebben plaatsgevonden per 4 juli. Ik kan me indenken dat je hierdoor het gevoel hebt de boot gemist te hebben. Op voorhand kan ik niets toezeggen wat betreft deze principiële compensatie. Maar ik ga een verzoek doen binnen de organisatie om jou hierover te benaderen. Zou je jouw naw-gegevens en 06-nummer naar mij willen sturen in een privébericht? Ik zal dit na ontvangst voor je oppakken.

Alvast bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi R. van Veen,

Bedankt voor de gegevens. Ik heb een verzoek gedaan bij de klantenservice om jou hierover te benaderen. Je mag ervan uit gaan dat je hier deze week over gebeld wordt.

Laat je het weten als je meer weet?
Beste Michael,

Bedankt alvast voor je medewerking.

Ik zal je direct informeren mocht ik contact hebben onderhouden met de klantenservice.

Tevens kan ik mededelen dat mijn vriendin ook haar abonnement heeft verlengd naar Sim Only. Namelijk 3 dagen eerder dan mijn verlenging. De verlenging van mijn vriendin gaat pas in november in.

Helaas betreft deze ook nog een slechtere deal. Wel jammer want wij zijn al jaren klant bij Telfort.

Hopende op een gepaste juiste afwikkeling

Met vriendelijke groet,
Robin van Veen
Goedenavond,

Vanmiddag is er telefonisch contact geweest met de klantenservice van Telfort. De vrouwelijke medewerkster informeerde mij direct dat het huidige abonnement per direct word stopgezet. Ik heb nu de mogelijkheid opnieuw een abbonoment naar keuze te kiezen. U begrijpt dat ik daar wel heel erg blij mee ben. Ervan uitgaande dat de huidige factuur van €44,00 wordt gecorrigeerd. Al met al een zeer goede Service van Telfort.

Alvast bedankt Telfort en Michael (Moderator)

Met vriendelijke groet,
Robin
Reputatie 8
Badge +2
Hi Robin,

Dank voor de fijne terugkoppeling! Goed om te horen dat het naar wens is afgehandeld. Dat zie ik natuurlijk graag! Succes met een nieuw abonnement aanvragen! :)

Mocht je nog een andere vraag hebben, wil je dan een nieuw topic aanmaken alsjeblieft? Dit topic gaat op slot. 🙂