beantwoord

Verlenging niet mogelijk, geen nieuwe telefoon ontvangen

  • 27 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

abonnement op 7 aug willen verlengen via belsimpel met nieuwe telefoon. Batterij telefoon was echter niet ok, teruggestuurd en toen op mijn retourrecht beroep gedaan, maar zij hebben nog altijd niet gereageerd.
icon

Beste antwoord door Michael 27 augustus 2016, 15:26

Hi Renate,

Welkom op het forum.

Als je een abonnement van ons via Belsimpel hebt besteld, dan verloopt alle communicatie aanvankelijk via hen, wij kunnen hier dan niets aan toevoegen.

Excuses voor de verwarring en succes! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dus moet je bij Belsimpel zijn. Zij hebben jou het toestel geleverd en zijn jouw aanspreekpunt. Telfort kan je hier niet bij helpen.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Renate,

Welkom op het forum.

Als je een abonnement van ons via Belsimpel hebt besteld, dan verloopt alle communicatie aanvankelijk via hen, wij kunnen hier dan niets aan toevoegen.

Excuses voor de verwarring en succes! 🙂