beantwoord

Verlenging mobiel abonnement

Ik heb de s10 plus gepreorderd. Nu ik zie ik dat ik pas vanaf 24 maart kan verlengen. Moet ik nu wachten tot 24 maart?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 maart 2019, 12:09

Ik zie het, het is gelukt en de verlenging staat er in 🙂 Ik kon 'm twee dagen terug nog niet zien omdat je 'm kort daarvoor besteld had. Het lijkt erop dat je oude abonnement nog onder oudere voorwaarden stond, waardoor je al kon verlengen. Dat is geen probleem, je verlenging en nieuwe abonnement gaan in wanneer je huidige contract afloopt. Voor een toekomstige verlenging geldt dat het uiterlijk 4 maanden voor de einddatum mogelijk is.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +8
Hoi Samantha, ik kan me voorstellen dat je graag je nieuwe telefoon snel wilt hebben, als je een nieuwe op het oog hebt 🙂

Fijn dat je gegevens al in je profiel staan. Je kan 4 maanden voor het einde van je abonnement verlengen, dat is voor jou inderdaad vanaf 24 maart. Heb je de S10 Plus al besteld, of was je daarmee bezig toen je dit opmerkte? En in het eerste geval, hoe en waar heb je het besteld? Met abonnement of als los toestel?
Ik heb de s10 besteld bij jullie als verlenging. Dit kon toen ook gewoon dit heb ik 25 februari gedaan.
Reputatie 7
Badge +8
Ik zie het, het is gelukt en de verlenging staat er in 🙂 Ik kon 'm twee dagen terug nog niet zien omdat je 'm kort daarvoor besteld had. Het lijkt erop dat je oude abonnement nog onder oudere voorwaarden stond, waardoor je al kon verlengen. Dat is geen probleem, je verlenging en nieuwe abonnement gaan in wanneer je huidige contract afloopt. Voor een toekomstige verlenging geldt dat het uiterlijk 4 maanden voor de einddatum mogelijk is.

Reageer