beantwoord

Verlenging definitief?

• 5 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 487 keer bekeken

Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd. Ik heb hier een bevestiging van gekregen per mail en er is mij een nieuwe simkaart toegestuurd. Aangezien ik net een maandje daarvoor al een nieuwe simkaart heb gekregen, heb ik deze niet geplaatst. Volgens Telfortmedewerkers kon ik de nieuwe gewoon weggooien.
Mijn abonnement loopt af op 22-10-16 en zou per die datum dus ook verlengd moeten zijn. Mijn Telfort-app geeft nu nog steeds de melding dat mijn abonnement bijna verloopt en ik kan verlengen. Er staat ook nergens dat deze maand "korter duurt", aangezien mijn maanden normaal gesproken op de 4e vd maand eindigen. Gaat mijn nieuwe abonnement nu wel gewoon in?
icon

Beste antwoord door Leon 13 oktober 2016, 13:08

Hoi Anneliess,

Mijn collega heeft je de afgelopen dagen geprobeerd te bellen, maar jou helaas niet te pakken gekregen.

Hij heeft mij aangegeven dat de verlenging er goed in staat en dat het op de 22e zal gaan plaatsvinden! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +1
Hallo Anneliess, ik begrijp je zorg! Dat is ook niet heel duidelijk. Om je een goed antwoord te kunnen geven heb ik het 06-nummer nodig waar het om gaat. Stuur mij alsjeblieft een privébericht met het telefoonnummer, dan kijk ik het graag voor je na! 🙂
Badge +1
Hoi Anneliess,

Mijn collega heeft je de afgelopen dagen geprobeerd te bellen, maar jou helaas niet te pakken gekregen.

Hij heeft mij aangegeven dat de verlenging er goed in staat en dat het op de 22e zal gaan plaatsvinden! 🙂
Thank you!
Badge +1
Hi Anneliess, uiteraard graag gedaan! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂