beantwoord

Verlenging abonnement in winkel Amsterdam Noord

• 4 juli 2017
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo , 17 juni heb ik in de Telfortwinkel te Amsterdam Noord mijn mobiele abonnement met 24 maanden verlengd . Het gaat on de bundel van € 14,00 waarbij ik 1500 mb en 400 belminuten zou krijgen m.i.v. eind september als mijn huidige abonnement afloopt . Ondertussen heb ik een reclamemailtje van Telfort gekregen waaruit blijkt dat ondertussen de mb bij verlenging 2000 mb is , hierdoor voel ik mij toch wel bekocht . Ik heb van de winkel alleen maar een kassabon meegekregen verder geen contract of mogelijke bedenktijd , bovendien lees ik net op de kassabon dat er 300 minuten en 1000 mb opstaat dus nog minder zelfs dan dat er gezegd werd . In mijn Telfort kan ik ook niets vinden , er staat alleen dat mijn aanvraag in behandeling is en verder niets over het abonnement . Kan ik de verlengingsaanvraag nog stopzetten of aanpassen want ik begrijp hier niets van . Ik heb al jaren twee telefoonabonnementen bij Telfort en hoop op een nette afhandeling . MVG Jaap
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 juli 2017, 11:57

Hoi Jaap, ik snap dat je liever gebruik had had gemaakt van het nieuwe aanbod. 500MB extra is natuurlijk erg interessant. De bedenktijd voor je aanvraag is al verstreken. Het is daarom voor mij niet meer mogelijk om je verlenging terug te draaien. Het lastige bij een verlening is dat er altijd een kans bestaat dat er een ander aanbod komt. In sommige gevallen is dit een beter aanbod, in andere gevallen een minder aanbod. Ik snap dat je graag een ander antwoord had gekregen, alleen kan ik je dat antwoord niet geven.
Bekijk reactie

4 reacties

Misschien heb je een email gekregen op een emailadres wat bij Telfort bekend is?
Misschien dat daar het nieuwe contract naar gemaild is?
Hallo Mandy ,
heb even gezocht in mail en inderdaad een mailtje ontvangen waar wel 1500 mb op staat in tegenstelling tot kassabon . Dan evengoed nog 500 mb minder dan ik nu zou krijgen terwijl het abonnement pas einde september ingaat .. Ik heb nog een ander telefoonabonnement dat binnenkort aan verlenging toe is bij Telfort maar kan denk ik beter maar even afwachten en/of met andere providers vergelijken want ik had nog tijd genoeg om te verlengen maar moest even in de Telfort winkel zijn voor een simkaartje en werd door de verkoper omgepraat met een zogenaamd goede aanbieding om te verlengen en loop daardoor nu 500 mb per maand mis voor de zelfde prijs . MVG Jaap
Hallo @Jaap van Etten

Ik weet ook niet hoe het zit met dit contract omdat het pas in september ingaat.
Het enige wat ik wel weet is dat je 14 dagen bedenktijd hebt alvorens een contract in gaat.
Nu weet ik ook niet of men werkdagen rekent of hele weken.
Misschien dat webcare hier antwoord op kan geven?

Zelf wacht ik ook nog op antwoord in een ander topic betreft een verlengaanbod.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Jaap, ik snap dat je liever gebruik had had gemaakt van het nieuwe aanbod. 500MB extra is natuurlijk erg interessant. De bedenktijd voor je aanvraag is al verstreken. Het is daarom voor mij niet meer mogelijk om je verlenging terug te draaien. Het lastige bij een verlening is dat er altijd een kans bestaat dat er een ander aanbod komt. In sommige gevallen is dit een beter aanbod, in andere gevallen een minder aanbod. Ik snap dat je graag een ander antwoord had gekregen, alleen kan ik je dat antwoord niet geven.

Reageer