beantwoord

Verlenging abonnement behoud je dan je overgehouden minuten en data

• 18 december 2017
  • 1 reactie
  • 128 keer bekeken

Ik moet binnenkort mijn abonnement verlengen, neem ik dan mijn opgespaarde minuten mee of komen die te vervallen?

Als ik nou te kort kom, kan ik dan alsnog mijn bundel verhogen?

Groetjes Nicole
icon

Beste antwoord door GJC 18 december 2017, 14:36

Als eerste: je moet niet verlengen. Je kunt/mag verlengen. Bij verlengen ga je een nieuw contract aan tegen nieuwe voorwaarden en een nieuwe looptijd. Als je het contract gewoon laat doorlopen hou je dezelfde voorwaarden. Je kunt dan maandelijks verlengen of opzeggen.

Het wel op niet meenemen van de opgespaarde minuten:

Het ligt eraan wanneer je je huidige abonnement hebt afgesloten of verlengd.
  • Abonnement afgesloten of verlengd vóór 11 mei 2015: je kan je ongebruikte MB's en minuten niet meenemen.
  • Abonnement afgesloten of verlengd na 11 mei 2015: je kan je ongebruikte MB's en minuten wel meenemen.

Tussentijds verhogen en verlagen kan. Verlagen kan niet lager dan je oorspronkelijke abonnement.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Als eerste: je moet niet verlengen. Je kunt/mag verlengen. Bij verlengen ga je een nieuw contract aan tegen nieuwe voorwaarden en een nieuwe looptijd. Als je het contract gewoon laat doorlopen hou je dezelfde voorwaarden. Je kunt dan maandelijks verlengen of opzeggen.

Het wel op niet meenemen van de opgespaarde minuten:

Het ligt eraan wanneer je je huidige abonnement hebt afgesloten of verlengd.
  • Abonnement afgesloten of verlengd vóór 11 mei 2015: je kan je ongebruikte MB's en minuten niet meenemen.
  • Abonnement afgesloten of verlengd na 11 mei 2015: je kan je ongebruikte MB's en minuten wel meenemen.

Tussentijds verhogen en verlagen kan. Verlagen kan niet lager dan je oorspronkelijke abonnement.

Reageer