beantwoord

Verlenging abonnement

• 22 januari 2020
  • 6 reacties
  • 261 keer bekeken

Hallo, ik heb een paar weken geleden mijn abonnement verlengt maar heb nog niks geen bevestiging gehad of alles gelukt is, en mijn huidige abonnement verloopt aankomende maand. Ik zou graag willen weten hoe het er voor staat en of alles is gelukt.

Mvg,

Tim

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 januari 2020, 16:37

Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad een vernieuwing op 2 januari met 10 GB en 150 min. Dus deze is goed doorgekomen. :) 

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Ongeacht of het over vast of mobiel gaat hoef je je geen zorgen te maken. Als je niet verlengt of het zou niet gelukt zijn loopt je abonnement gewoon onder dezelfde voorwaarden door. Het enige verschil is dat het dan maandelijks opzegbaar wordt.

Geef even aan om welk abonnement het gaat en zet de gegevens in je profiel. Zodra Telfort aan je vraag toe is kunnen ze voor je nakijken hoe het er voor staat.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @TimB, je geeft aan verlengd te hebben alleen heb je totaal geen bevestiging ontvangen. Dat is wel vreemd. Ik wil dan ook wel graag eens meekijken of het goed is gegaan. 

Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Als het om een mobiele verlenging gaat, dan ook nog graag jouw mobiele nummer even toevoegen. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hoi, ik heb het bijgewerkt.

Reputatie 8
Badge +12

Ik heb even meegekeken. Ik zie inderdaad een vernieuwing op 2 januari met 10 GB en 150 min. Dus deze is goed doorgekomen. :) 

Helemaal top, bedankt voor de reactie.

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. :)

Reageer