beantwoord

Verlenging abonnement

• 28 juli 2017
  • 1 reactie
  • 153 keer bekeken

Mijn abonnement gaat van augustus tot augustus. Heb in mei met goed vertrouwen mijn abonnement verlengd met + 200Mb en +25 min. beltegoed. Nu in juli wordt er een aanbiedingen gedaan met +700Mb.
Telfort wil mijn verlengen niet tolereren met de nu geldende bonus van +700. Ik vind dit niet correct, als trouwe klant met vertrouwen in Telfort, wens ik het beste aanbod van Telfort. Temeer dat mijn verlenging van mijn abonnement pas in augustus ingaat.

Albert Prins
icon

Beste antwoord door Stephen 11 augustus 2017, 20:07

Beste Albert, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Allereerst wil ik je bedanken voor het verlengen van je abonnement. Je hebt gebruik gemaakt van de toen geldende abonnementen en aanbiedingen. De bedenktijd hiervan is voorbij en ik begrijp dat het zuur is dat je geen gebruik kunt maken van de nieuwe aanbieding. Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Beste Albert, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Allereerst wil ik je bedanken voor het verlengen van je abonnement. Je hebt gebruik gemaakt van de toen geldende abonnementen en aanbiedingen. De bedenktijd hiervan is voorbij en ik begrijp dat het zuur is dat je geen gebruik kunt maken van de nieuwe aanbieding. Helaas kunnen wij hier niks aan veranderen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer