beantwoord

Verlenging Abonement 28-2

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Beste,
December 2017 heb ik telefonisch mijn abonnement verlengt bij Telfort voor 2 jaar. Die zou op 28-2-2018 ingaan met onbepert bellen sms en 7000 MB. 29-2-2018 keek ik online op mijn Telfort.nl en viel het mij op dat mijn nieuwe abonnement niet vermeld stond online. IK heb toen telefonich contact opgenomen met Telfort en een van de medewerkers vertelde toen aan mij dat het de volgende dag in orde zou zijn en dat ik dan mijn 7000 MB zou ontvangen, helaas had ik de volgende dag nog steeds niks ontvangen.
Na meerdere telefonische contact met Telefort (hoorde elke keer weer wat anders) is mij toen verteld dat ivm een nieuwe systeem waar Telfort mee is gaan werken is er een storing ontstaand op miijn telefoonnumer waardoor mijn telefoonnummer in beide systeems vermeld waardoor mijn abonnement niet is ingegaand (om het maar zo te zeggen) waardoor ik mijn 7000 MB niet kan ontvangen.
Ik ben nu al bijna 3 weken lang (vanuit mijn kant) bezig met Telfort om dit op te lossen maar helaas tot op heden is dit voor mij niet opgelost, waardoor ik op dit moment ook bijna zonder MB zit. Ik vind het heel erg van Telfort dat zij mijn klacht niet serieus nemen en maar niet met een oplossing komen voor mij en dat ik de gene ben die hier elke keer weer achteraan moet bellen.
Ik zal in de toekomst nooit meer iets verlengen of afsluiten bij Telfort aangezien ik ook tv en internet van Telfort heb, en meedere vrienden en familie leden in het verleden Telfort heb aangeraden ivm de goede service enzo.. maar daar denk ik nu uiteraard heel anders over!!!!::@@
icon

Beste antwoord door Stephen 14 maart 2018, 16:20

Hallo Samy, ik zie dat je abonnement vandaag van start is gegaan en je ook de 7000 MB's hebt ontvangen.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Samy, welkom op het forum! Op 26 februari 2018 hebben wij al onze mobiele klanten overgezet naar een nieuw systeem. Helaas zijn er hierbij wat problemen opgetreden. Een aantal verlengingen (waaronder die van jou) zijn niet mee gemigreerd naar het nieuwe systeem. We doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kan ik je geen exacte datum geven. Dit kan tussen nu en twee weken zijn. Mocht je zonder MB's komen te zitten dan kun je gewoon nieuwe MB's aanvragen. Als je me dan een berichtje stuurt dan zorg ik ervoor dat de extra MB's worden vergoed. Excuses voor het ongemak.
Beste Stephen,

Helaas heb ik nu nog maar 31 MB:@ over (ipv 7000 MB) waar ik eigelijk recht op heb 😞 graag ontvang ik daarom van Telfort gratis MB'S..
Ik begrijp de situatie waarin Telfort zit heel goed alleen kan ik daar geen begrip meer voor tonen aangezien dit al loopt van 28-2-2018 en tot opheden nog niet opgelost is voor mij..
Hoor graag van jouw hoe het zit met mijn gratis/vergoeding MB'S van Telfort
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Samy, ik zie dat je abonnement vandaag van start is gegaan en je ook de 7000 MB's hebt ontvangen.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Reageer